Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått vite av min samboer etter 2 år, at han er født i feil kropp, og lever langt inni skapet. Han kler seg ut i mine kjoler når jeg ikke er hjemme, og er mann av utseende. Misforstå meg rett, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle havne i denne situasjonen. Jeg er utrolig glad i han, han er jo den samme mannen jeg forelsket meg i. Men allikevel ikke. Nå føler jeg at jeg trenger gode råd og tips fra andre i samme situasjon. Eller med erfaring. Jeg sliter til vanlig med angst og tilbakevende depresjon, og nå har det kommet opp igjen. Jeg klarer ikke å tenke på annet enn at samboeren min liker å kle seg i kjoler og føler inni seg at han er en kvinne. Jeg er 100% hetero, så jeg sliter litt med dette. Jeg vil jo ha en mann. Som sagt, så er dette rykende ferskt, og jeg visste ikke helt hvor jeg skulle hendvende meg for å få hjelp til dette. Jeg har jo merket at han har fakter som passer til legningen hans, men jeg hadde aldri trodd det var dette. Trodde bare han var litt fin av seg og veldig forsiktig. Ja, jeg forelsket meg i han allikevel. Jeg t raff han jo i begynnelsen av korona-tida og ville ikke være aleine, så jeg "så forbi" ting jeg stusset over. Han er verdens snilleste og omsorgsfulle mann/kvinne. Jeg har prøvd å fleipe litt med dette med han og, for å takle dette. Og det tåler han. Noe av det første jeg tenkte, var at jeg fikk vondt av han, som har levd med denne hemmligheten i hele sitt liv, jeg var den første han fortalte det til. Jeg vil så gjerne at dette forholdet skal fungere, men nå sliter jeg med dette og har gått i en liten depresjon/angst-tid. Virker som han trenger litt tid å fordøye innrømmelsen og. Dette skjønner jeg. Blir bare så utrolig stille i heimen nå!  Jeg selv er utrolig forståelsesfull og omsorgsfull menneske. Hvordan få dette til å fungere i det lange løp? Jeg trenger noen å snakke med om dette fremover. Jeg er i en helt ny situasjon, som jeg ikke har kjennskap til! Jeg er desperat! 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må bli kjent med hverandre på nytt.

• Liker 1
Skrevet

Om dette kan fungere for deg i lengda eller ikke, er det desverre bare du som vet. For noen aksepterer de det greit, og at det er mennesker bak de elsker. For andre blir det for mye å bite over. Personlig tror jeg ikke at jeg hadde klart å være sammen med en mann som skulle bli kvinne, da jeg ikke tenner på eller forelsker meg i kvinner. 

Jeg hadde prøvd å google om det er egne forumer eller foreninger i nærheten av deg som du kan kaste deg på. Men først av alt så tror jeg det er viktigst at du finner ut av om du ønsker dette forholdet videre i livet eller ikke. Kunne du vært sammen med en kvinne? Hvordan stiller det seg med barn? Kan du på sikt ha et sexliv som ikke involverer mann og kvinne? 

Håper noen andre kommer med bedre råd enn meg, men at dette er en vanskelig situasjon for deg, har jeg full forståelse for. 

Anonymkode: 98816...a06

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (2 minutter siden):

Dere må bli kjent med hverandre på nytt.

Ja, det har jeg skjønt i grunn. Og det er vel litt der jeg sliter og. Trodde jeg kjente samboeren min... Vi trenger nok litt tid begge to. Er bare redd for at følelsene mine forandrer seg da :(

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om dette kan fungere for deg i lengda eller ikke, er det desverre bare du som vet. For noen aksepterer de det greit, og at det er mennesker bak de elsker. For andre blir det for mye å bite over. Personlig tror jeg ikke at jeg hadde klart å være sammen med en mann som skulle bli kvinne, da jeg ikke tenner på eller forelsker meg i kvinner. 

Jeg hadde prøvd å google om det er egne forumer eller foreninger i nærheten av deg som du kan kaste deg på. Men først av alt så tror jeg det er viktigst at du finner ut av om du ønsker dette forholdet videre i livet eller ikke. Kunne du vært sammen med en kvinne? Hvordan stiller det seg med barn? Kan du på sikt ha et sexliv som ikke involverer mann og kvinne? 

Håper noen andre kommer med bedre råd enn meg, men at dette er en vanskelig situasjon for deg, har jeg full forståelse for. 

Anonymkode: 98816...a06

Ja det er akkurat det. Men barn er ikke noe problem, for jeg har voksne barn, og ingen av oss kan få barn. Vi er såpass oppi aldern at det er ikke emne uansett.  Og sexlivet har vi slitt med fra starten av. Jeg stusset veldig når han ikke ble tent når jeg satte meg overskrevs i bare underkjolen. Da ble jeg såret. I ettertid fortalte han meg at han ble født med steinene oppi magen, så han har hatt 3 operasjoner for å få de på plass, utenfor der de skal være. Han sier at han tenner på meg, og vi har hatt normal sex, av og til. Men jeg har behov for mer enn av og til! 

Skrevet

Inspirert av den andre tråden nå, om kjoler og gutter i barnehagen?

Lite troverdig dette... eller samme bruker kanskje?

Anonymkode: 9481d...6ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inspirert av den andre tråden nå, om kjoler og gutter i barnehagen?

Lite troverdig dette... eller samme bruker kanskje?

Unnskyld!? Men jeg er helt ny bruker her inne, og har aldri skrevet noe her. Tro hva du vil. Jeg ba om råd, ikke noe annet. Og du som anonym bruker, er ihvertfall lite troverdig! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Adelheid73 skrev (6 minutter siden):

Jeg stusset veldig når han ikke ble tent når jeg satte meg overskrevs i bare underkjolen. Da ble jeg såret.

Snakket dere ikke om hva dere tenner på og blir tiltrukket av? 

Anonymkode: dbd9e...57e

Skrevet

Snakket dere ikke om hva dere tenner på og blir tiltrukket av? 

Anonymkode: dbd9e...57e

Nei, han er ikke av den typen. Er kun meg som kan snakke om det. Han blir flau når jeg begynte å prate om det. Han sier ikke så mye. Altså, å sette seg overskrevs en mann, i kun underkjolen, tenner vel de fleste mannfolk? Ihvertfall de jeg har vært sammen med før. Så da ventet jeg meg jo det denne gangen og. Og da var vi nyforelsket. 

Skrevet
Adelheid73 skrev (13 minutter siden):

Unnskyld!? Men jeg er helt ny bruker her inne, og har aldri skrevet noe her. Tro hva du vil. Jeg ba om råd, ikke noe annet. Og du som anonym bruker, er ihvertfall lite troverdig! 

Du er like anonym som brukeren du siterte selv om du kaller deg Adelheid73, så troverdigheten din trenger nødvendigvis ikke være høyere. 

Anonymkode: 1c7bb...7af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke kastet bort mer tid på denne fyren, kvinnen eller hva han nå føler seg som. Han kommer jo når til å bruke masse tid på å bli denne kvinnen han mener han føler seg som og du må bare vralte etter og akseptere og forstå. Gidder du dette, godt voksen kvinne, kaste vekk gode år på ingenting. For i lengden så vil det jo ikke fungere så lenge du ikke vil leve som "lesbisk" og dele klesskapet ditt.

Anonymkode: 0bb5a...39f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Da er det vel ikke noe vits å fortsette forholdet, om du ikke er bifil eller lesbisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er like anonym som brukeren du siterte selv om du kaller deg Adelheid73, så troverdigheten din trenger nødvendigvis ikke være høyere. 

Greit nok. Men jeg har lovet samboeren min å ikke fortelle noen om dette, men jeg trenger jo å prate med noen om dette, derfor sier jeg ikke så mye om meg selv, så ikke folk skjønner hvem jeg prater om. Det er for han jeg er anonym. Er det feil og?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skrevet
Adelheid73 skrev (1 minutt siden):

Greit nok. Men jeg har lovet samboeren min å ikke fortelle noen om dette, men jeg trenger jo å prate med noen om dette, derfor sier jeg ikke så mye om meg selv, så ikke folk skjønner hvem jeg prater om. Det er for han jeg er anonym. Er det feil og?

Det lyser jo igjennom at dette er troll. Med en ny opprettet bruker også. Dårlig forsøk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det lyser jo igjennom at dette er troll. Med en ny opprettet bruker også. Dårlig forsøk.

Du får tro hva du vil. Du trenger ikke å svare meg da vettu. Jeg bare verner om privatlivet hans jeg. Jeg hater troll selv på nettet! Og du virker som et troll!

Skrevet
Adelheid73 skrev (Akkurat nå):

Du får tro hva du vil. Du trenger ikke å svare meg da vettu. Jeg bare verner om privatlivet hans jeg. Jeg hater troll selv på nettet! Og du virker som et troll!

Du verner om privatlivet hans - derfor oppretter du denne tråden?

Logisk brist her..

• Liker 1
Skrevet

Du verner om privatlivet hans - derfor oppretter du denne tråden?

Logisk brist her..

Fordi jeg trengte gode råd, ikke sånt vissvass du kommer med, kverulant!

Skrevet
Athena Catalina skrev (20 minutter siden):

Da er det vel ikke noe vits å fortsette forholdet, om du ikke er bifil eller lesbisk. 

Sant nok, men han er jo mann ellers. Er ganske forvirret kan man si.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hadde ikke kastet bort mer tid på denne fyren, kvinnen eller hva han nå føler seg som. Han kommer jo når til å bruke masse tid på å bli denne kvinnen han mener han føler seg som og du må bare vralte etter og akseptere og forstå. Gidder du dette, godt voksen kvinne, kaste vekk gode år på ingenting. For i lengden så vil det jo ikke fungere så lenge du ikke vil leve som "lesbisk" og dele klesskapet ditt.

Anonymkode: 0bb5a...39f

Ja jeg vet. Er disse følelsene da, som fortsatt er sterke for han. Vi har hatt en dyp kjærlighet for hverandre i 2 år. Og nå føler jeg at alt er ødelagt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...