sigrid106 Skrevet 31. august 2022 #1 Del Skrevet 31. august 2022 Skal en ha T-skjorten innenfor eller utenfor buksa/ skjørtet? Tenker både når du bare har den eller en genser/hettegenser utenpå. Når bruker du utringet T-skjorte? For det passer kanskje ikke til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Del Skrevet 31. august 2022 Smak og behag. Jeg bruker den alltid utenfor. Om jeg har genser utpå, så viser t-skjorten litt. Jeg liker det sånn. Anonymkode: d6873...552 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Del Skrevet 31. august 2022 Liker vi blå eller rød best? Sommer eller høst? Vi har alle forskjellig smak, noen vil ha t-skjorten innenfor og andre utenfor. Noen vil si det avhenger av passform på overdel og underdel, og andre vil gi faen. Vanskelig å svare da det ikke er noen fasit Anonymkode: 68d3a...405 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. august 2022 #4 Del Skrevet 31. august 2022 Det du syns er mest behagelig, jeg liker best å ha t-skjorta utenfor buksa. Aldri likt å stappe den ned i buksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 31. august 2022 #5 Del Skrevet 31. august 2022 sigrid106 skrev (2 minutter siden): Skal en ha T-skjorten innenfor eller utenfor buksa/ skjørtet? Tenker både når du bare har den eller en genser/hettegenser utenpå. Når bruker du utringet T-skjorte? For det passer kanskje ikke til alt. Det er vel en motesak at t-skjorten nå absolutt skal nedi buksa. Jeg synes det er fint når man er slank og har fin figur, passer ofte på de helt unge. På de fleste andre av oss er det mer kledelig med t-skjorten på utsiden av buksa. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg synes det ser best ut stappet nedi. Men kommer jo ann på fasongen. En trang tskjorte kan fint være utenpå, mens en baggy en bør være innenfor Anonymkode: 8c75e...d2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Del Skrevet 31. august 2022 Skal den nedi buksa foretrekker jeg body. Da siger den ikke opp og legger seg som en pose rundt magen. Har den utenpå strømpebuksa slik at den ikkebsiger ned. Anonymkode: 4a365...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg har den alltid ned i buksen dersom jeg har noe annet over t-skjorten. Er t-skjorten eneste plagg på overkroppen henger den fritt. Sånn liker jeg det. Anonymkode: db4c6...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. august 2022 #9 Del Skrevet 31. august 2022 Kommer an på t-skjorta og kroppsfasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 31. august 2022 #10 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg har den aldri neddi buksa om jeg bruker baggy bukser. Jeg har den aldri neddi buksa om det er en lang skjorte. Ellers varierer det fra dag til dag, og humør til humør. Skal jeg ha genser over, så kommer det an på om skjorta er så lang at den synes, eller ikke. Jeg bruker utringet skjorte på byen, jobb, butikken, besøk og hjemme. Er i midten av 30årene. Det er absolutt ingen fasit på hvordan/når man skal kle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Del Skrevet 31. august 2022 Alltid nedi buksa, ellers vil t-skjortekanten bli midt på kroppen min, noe som ikke er særlig flatterende. Og jeg har mage 😛 Anonymkode: 72794...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. august 2022 #12 Del Skrevet 31. august 2022 sigrid106 skrev (22 minutter siden): Skal en ha T-skjorten innenfor eller utenfor buksa/ skjørtet? Tenker både når du bare har den eller en genser/hettegenser utenpå. Når bruker du utringet T-skjorte? For det passer kanskje ikke til alt. Jeg bruker BESTANDIG godt utringet t-skjorte/topp/singlet. Syns det passer best med skjorta nedi skjørtet,mens til en bukse går det fint utenpå og😄 Er en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #13 Del Skrevet 31. august 2022 Det bestemmer man heldigvis selv Hva jeg gjør, avhenger av både t-skjorten og buksen/skjørtet. Om jeg har skjørt, har jeg som regel t-skjorten helt nedi. Om jeg har bukse, har jeg som regel delvis tuck, altså stapper bare litt av fronten nedi og har resten utenpå. Ellers går jeg med alt utenfor. Sjelden jeg putter hele trøyen nedi buksen. Eller, om jeg har typ singlet som undertrøye, så går den nedi buksen, den er jo ikke for å vise frem. Anonymkode: 343e5...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Del Skrevet 31. august 2022 Utringet t-skjorte kan jeg bruke når jeg føler for det. Styrer unna det som er så utringet at bh'en synes om jeg er uforsiktig. Anonymkode: 343e5...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. september 2022 #15 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg har alltid hatt tskjorten utenpå for om jeg stapper den nedi så har jeg knapt overkropp. Har kort overkropp og lange ben. Fint med lange ben men altså hallo det kan bli litt mye <_< Føler det ikke blir så veldig langt unna det her: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 1. september 2022 #16 Del Skrevet 1. september 2022 Peanut skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid hatt tskjorten utenpå for om jeg stapper den nedi så har jeg knapt overkropp. Har kort overkropp og lange ben. Fint med lange ben men altså hallo det kan bli litt mye <_< Føler det ikke blir så veldig langt unna det her: Jeg dør av latter 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #17 Del Skrevet 1. september 2022 Lang overdel stapper jeg alltid nedi buksa. Det skaper en finere silhuett når jeg er relativt lav (164 cm). Men er også glad i korte topper som slutter litt før buksa begynner. Ikke kort nok til å vise magen, det er jeg for gammel til selv om jeg er slank. Anonymkode: 97e6f...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #18 Del Skrevet 1. september 2022 Kommer an på. Om man har t-skjorte og dressbukse liker jeg at den er nedi buksa, med for eksempel blazer til. Ellers utenpå. Men ikke utenpå så den henger nedenfor en hettegenser/ genser, det synes jeg bare ser slurvete og sløvt ut. Anonymkode: 700ea...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå