Gå til innhold

e-mail problem

Anbefalte innlegg

Gjest maileren
Skrevet

Kan noen helpe meg fort? skal svare på amil ang jobb,men så får eg ikke sendt. Mulig ungene har trykt på noe?

Der du trykker send er borte. Hvor er den. Får ikke sendt en mail, bare tatt imot.

Ha gjør eg.

takknemlig for svar fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går utifra at du har outlook? Det er helt sikkert en verktøylinje som er borte. Høyreklikk øverst i mailen og velg verktøylinjer, sjekk om standar e.l er krysset av.

(sorry at jeg ikke får sagt eksakt, bruker Notes her på jobb)

Skrevet
Går utifra at du har outlook? Det er helt sikkert en verktøylinje som er borte. Høyreklikk øverst i mailen og velg verktøylinjer, sjekk om standar e.l er krysset av.

(sorry at jeg ikke får sagt eksakt, bruker Notes her på jobb)

ja, det er otlook,men det er krysset av for alt. Hva skal jeg gjøre?

Skrevet
ja, det er otlook,men det er krysset av for alt. Hva skal jeg gjøre?

jeg får sendt om jeg går inn på fil/send,men det skal jo være en sendknapp til venstre. Hor er den?

Skrevet

adresse for inn og utgående server ( e.l) ( smtp adressa)

Skrevet
adresse for inn og utgående server ( e.l) ( smtp adressa)

HÆ? hvor går jeg inn da? Hva trykker jeg på?

Gjest Madeline
Skrevet

Det høres da bare ut som du trenger å høyreklikke mens du holder musa over den øverste linja der det står "fil, rediger osv." Da kommer det opp ordet "verktøylinje" og det klikker du på. Da skulle alt være i orden.

Skrevet
Det høres da bare ut som du trenger å høyreklikke mens du holder musa over den øverste linja der det står "fil, rediger osv." Da kommer det opp ordet "verktøylinje" og det klikker du på. Da skulle alt være i orden.

Takk skal du ha. Så enkelt var det altså. Måtte låne pc til nabo i dag. jeg ser den "tasten" som kom opp for å sende nå, så var det et lite bilde med en konvolutt med en pil på (send)

Den forige jeg hadde var stor og det sto send på. Hvorfor har det endret seg? Ikke at det betyr noe,men bare lurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...