AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Hei! Noen her som har ei sånn vekt for kroppsscanning? Se muskelmasse, vann, metabolsk alder, BMR, viseralt fett? Hvilken har du, og er du fornøyd? Anonymkode: 1031a...ce0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 hadde Tanitavekt. De regnes vel som de beste. Jeg synes ikke all den informasjonen ga meg noe, og ikke regnes de som spesielt pålitelig heller, og da den begynte å bli upålitelig med vekten, dvs endret seg 5 ganger på et minutt når jeg bare gikk av og på under helt like forhold, så kastet jeg den, og kjøpte en enkel digital vekt som bare viser kilo. Aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 3cb42...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Ta heller sånn Inbody av og til. Hos fysioterapeut eller treningssenter eller lignende. Anonymkode: c088e...c0d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Jeg har Fitbit-vekten, som viser vekt og fettprosent. Jeg regner ikke med at tallene stemmer absolutt sett, men endringer vises veldig godt. Jeg har store problemer med fluktuerende vannvekt gjennom måneden, og når jeg kjenner at legger og mage er fulle av væske, så slår også dette alltid ut på vekten i form av at jeg får lavere fettprosent. Så den kan med andre ord være et godt verktøy for å følge med på kroppen og se verdier relativt til hverandre, i alle fall. Presisjonen i selve fettprosenten vet jeg ikke noe om, men jeg vil anta at den ligger innenfor en feilmargin på noen få prosent på meg. Forskjellige kroppstyper kan nok få forskjellig presisjonsnivå, vil jeg anta. Anonymkode: 0e835...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå