SaltLakris Skrevet 31. august 2022 #1 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg er på utkikk etter en god matte som jeg ikke sklir på, og som ikke sklir på gulvet. Jeg har sett meg ut Flowlife, og lurer på om noen har erfaring med denne? Jeg kommer til å bruke den både til yoga- og fitnessøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 31. august 2022 #2 Del Skrevet 31. august 2022 De er kjempegode. Har samme matten, fra et annet merke, har hatt den i to år og den er brukt nesten hver dag siden jeg kjøpte den. De blir ikke glatte når man blir svett på hender og føtter, den er også passe tykk og stødig til at den er god til stående stillinger og føles varme og behagelig å ligge på for savasana. Ulempen er at den er litt tung, hvis du skal ha den med til å fra trening, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaltLakris Skrevet 31. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2022 Tusen takk! Jeg skal først og fremst bruke den hjemme, så da skal det nok gå bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå