AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Del Skrevet 31. august 2022 Hei, er det noe poeng å ha med mannen på sprøyteopplæring? Vi går på riksen. Anonymkode: 07acd...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Del Skrevet 31. august 2022 Her var det partner som satte alle sprøytene, jeg syns det var litt ekkelt, også var det fint at han også var en del av prosessen. Men tror ikke jeg hadde ham med på opplæring, bare forklarte ham hvordan han skulle gjøre det. Anonymkode: beadd...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg gikk privat og fikk ikke noe opplæring, bare et papir med beskrivelse. Var ikke veldig komplisert, han klarer nok å stikke seg selv om han ikke er med. Anonymkode: 45210...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Del Skrevet 31. august 2022 Han var ikke med. Jeg forklarte han og viste hvordan det skulle gjøres i tilfelle, men jeg klarte ikke tanken på at han skulle stikke meg. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk, og syns det var enklere og tryggere å gjøre det selv.. selv om jeg hylgråt og ristet hver gang Anonymkode: 2c7c1...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Del Skrevet 31. august 2022 Hvis du googler medisinen / sprøytene så mener jeg og huske at det finnes bra videoer av hvordan man gjør det! Anonymkode: 2c7c1...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Det kommer litt an på hva du syns selv. For meg kjentes det mye bedre å skulle sette de sprøytene selv enn å få hjelp av mannen, for andre er det motsatt. For noen kan det kjennes greit at en er to som får med seg instruksjonen selv om en vil sette sprøytene selv. Jeg var veldig redd for å gjøre feil, selv om det egentlig ikke er så fryktelig komplisert, så instruksjonen på sykehuset holdt ikke. Jeg løste det imidlertid med å se på instruksjonsvideo på nett samtidig som jeg tok de første sprøytene, jeg tror til og med vi fikk med en videoinstruksjon på minnepinne, uten at jeg husker det helt sikkert mer. Uansett, en finner det på nett. Anonymkode: c15a4...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Del Skrevet 31. august 2022 Min partner var med fordi jeg syns det var fint at han ble med. Begynte å gråte fordi jeg grudde meg sånn, så var glad for å ha ham der som støtte. Anonymkode: e24c5...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå