Gå til innhold

Klarte ved et uhell å kaste bind i do, bindet var tullet inn i dopapir. KRISE?🤷‍♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri skjedd før, men sånn kan det fort gå når man er trøtt på morgenen. Er det fullstendig krise og er doen tett nå? Ingen ulyder og det trekte ned på vanlig måte. Men er litt små redd nå. Typen kommer til å klikke om det skjer og har finner ut av at jeg har kastet bind i do, uhell eller ikke..

Anonymkode: 749fe...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang er ikke farlig, det er om det gjentar seg det kan bli tett. 

Anonymkode: 8488e...10c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pjuuu, takk og lov😯

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aldri skjedd før, men sånn kan det fort gå når man er trøtt på morgenen. Er det fullstendig krise og er doen tett nå? Ingen ulyder og det trekte ned på vanlig måte. Men er litt små redd nå. Typen kommer til å klikke om det skjer og har finner ut av at jeg har kastet bind i do, uhell eller ikke..

Selv om det virker som det går greit kan den ha festet seg underveis og vente på å tette røret. Men rørleggere skal ha litt å gjøre i alle fall.

Uansett må tampongen fysisk tas vekk av ansatt på renseanlegget. Du får en stor takk for at du gir de ekstra og totalt unødig arbeid.

• Liker 1
Skrevet
Illuminatum skrev (1 time siden):

Selv om det virker som det går greit kan den ha festet seg underveis og vente på å tette røret. Men rørleggere skal ha litt å gjøre i alle fall.

Uansett må tampongen fysisk tas vekk av ansatt på renseanlegget. Du får en stor takk for at du gir de ekstra og totalt unødig arbeid.

Det var et UHELL.🤷‍♀️ 1 åring som krever sitt, forte seg for å bli klar til jobb og barnehage, jeg tullet bindet inn i papir og tok feil av det og det VANLIGE dopapiret som skulle ned i do. Det er første gang det har skjedd, så ikke prøv å gi meg dårlig samvittighet, det er så jævla dårlig stil! Dagens utblåsning fra stressa småbarnsmams som vedder på hun ikke er alene om å ha gjort det😒😒😒

• Nyttig 4
Skrevet

Sjansen er relativt liten for at det tetter seg om dette er første gangen.

Anonymkode: fb43e...273

Skrevet

Går helt fint, egentlig burde du gjøre det oftere slik at staten må ordne opp i rørene sine etter de med vilje ødelegger for de normale folka med de dumme valgene sine.

Anonymkode: fc44d...457

Skrevet

Jeg gjorde det en hel uke på leirskole. 🙈 Jeg gjorde det et par ganger som barn til min mor så at jeg gjorde det og jeg fikk kraftig beskjed om at jeg ikke måtte gjøre sånt. 

Man skal IKKE, men du ødelegger ikke toalettet ved å gjøre det én gang. 

Anonymkode: d7c4c...4c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 11.42):

Det var et UHELL.🤷‍♀️ 1 åring som krever sitt, forte seg for å bli klar til jobb og barnehage, jeg tullet bindet inn i papir og tok feil av det og det VANLIGE dopapiret som skulle ned i do. Det er første gang det har skjedd, så ikke prøv å gi meg dårlig samvittighet, det er så jævla dårlig stil! Dagens utblåsning fra stressa småbarnsmams som vedder på hun ikke er alene om å ha gjort det😒😒😒

Helt enig. Dette er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for! Uhell skjer🤷‍♀️

Anonymkode: a8e2d...c0e

• Liker 1
Skrevet

Det kan helt klart gå bra hvis det er en engangshendelse.

Anonymkode: 92e38...6f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 7.06):

Det blir ikke tett, du trekker sannsynligvis masse vann i mellomtiden. Vi bruker toalettet til å bli kvitt masse søppel, aldri blitt tett. ;)

Anonymkode: 0f870...5cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det blir ikke tett, du trekker sannsynligvis masse vann i mellomtiden. Vi bruker toalettet til å bli kvitt masse søppel, aldri blitt tett. ;)

Anonymkode: 0f870...5cf

Støtter denne. Når jeg har det travelt så legger jeg bleiene til spebarnet i do også. En gang la jeg til og med en hel søppelsekk i doen. Ingen problemer.

Bare husk å skyll godt ned med vann. 

Anonymkode: 3495a...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 19.24):

Støtter denne. Når jeg har det travelt så legger jeg bleiene til spebarnet i do også. En gang la jeg til og med en hel søppelsekk i doen. Ingen problemer.

Bare husk å skyll godt ned med vann. 

Anonymkode: 3495a...352

What? En søppelsekk?

Anonymkode: 5aa78...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...