Gå til innhold

Svigersøster som har latt være å gratulere meg med dagen to år på rad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker jo at alle selvsagt kan glemme ut en bursdag, men at dtt skal skje to år på rad, den synes jeg er spesiell. 

Og det som er enda mer spesielt er at hun har ikke sagt noe på etterskudd heller. Heller ikke forrige år. 

Vi har ingen dårlig tone, og hun er vel den jeg var best kjemi med av svigerfamilien. Så er litt skuffa. 

Hva tenker dere om dette? Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: 417c5...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev akkurat en lignende tråd om en venninne 😅💞

Syns at det er rart ja! Men ingen dårlig tone, betyr det at dere er nære?

Anonymkode: 3526c...cd8

Skrevet

Noen er selvhøytidelig til bursdagen sin, andre ikke. Det er ingen big del egentlig. 

Anonymkode: 23513...600

• Liker 5
Skrevet

Om det er spesielt eller ei, er jo ganske subjektivt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om andres eller min egen bursdag, om det ikke er rund dag selvsagt. 

Anonymkode: 155f9...1fe

• Liker 3
Skrevet

Jeg aner ikke om min svigersøster har gratulert meg noensinne. Det er godt mulig. Sånt bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Hadde nylig bursdag og det var irriterende hvor mange gratulerer-meldinger det tikket inn..masse slektninger som jeg sjelden snakker med og som jeg nå må drive å skrive uærlig takkemeldinger til. For noe herk.

Anonymkode: 05d29...101

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det kan godt hende hun har glemt det. Ikke alle går og husker på andres bursdager. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Skrevet

Forresten så er det svært få personer jeg vet når har bursdag. De eneste er mor, far, søster, bror og samboer. Vet ikke når noen av vennene mine eller søskens samboere eller tanter og så videre har bursdag.

Anonymkode: 05d29...101

• Liker 3
Skrevet

Jeg gratulerer, de jeg bryr meg om. Min eks sin elste søster gratulerte meg et år der, for så drite i det så huske på det igjen året etter. Men hun er gærn i hodet, så DET tok jeg meg ikke nær av..😊 Spesiell dame kan man si, familiens sorte får. 

Venner og familie husker jeg dato på. Og de husker min. Og minner meg på at jeg blir 30 denne gangen 😂 Slipper ikke unna 😂😂

Skrevet
Maestro skrev (11 minutter siden):

Jeg gratulerer, de jeg bryr meg om. Min eks sin elste søster gratulerte meg et år der, for så drite i det så huske på det igjen året etter. Men hun er gærn i hodet, så DET tok jeg meg ikke nær av..😊 Spesiell dame kan man si, familiens sorte får. 

Venner og familie husker jeg dato på. Og de husker min. Og minner meg på at jeg blir 30 denne gangen 😂 Slipper ikke unna 😂😂

Men om man ikke gratulerer noen så betyr det jo ikke at man driter i det. Kanskje man ikke var aktiv på Facebook den dagen og får det ikke med seg, det er ikke verre enn det. Det er ikke som om livene til folk dreier seg om å gratulere folk som har bursdag, folk har vanligvis helt andre ting på timeplanen!

Anonymkode: 23513...600

• Liker 3
Skrevet

Ro deg helt ned no.. ikke alle er så opptatte av bursdager som deg. Selv kunne jeg ikke gitt mer faen i når jeg har bursdag. Veldig fint at de nærmeste i familien ringer og grattulerer.. men sånn sett har det ikke så stor betydning. Og ja.. vi glemmer hverandres bursdager uten at det er fare for 3. verdenskrig... 

Anonymkode: bb678...7e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er mer spesielt at du er så opptatt av egen bursdag at du blir snurt for noe sånt. Hadde kun stusset dersom foreldrene mine eller kjæresten min hadde glemt meg, ungene mine,  venninner osv spiller ingen rolle om husker dagen min. Jeg gidder heller ikke feire den og synes det er et ork når bror, svigerinne og andre voksne absolutt skal markere dagene sine. Gjør ikke annet enn å fly i bursdager,  kjennes det ut som.

Anonymkode: 96157...546

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg husker ikke fra år til år hvem som gratulerer meg med dagen 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tenker jo at alle selvsagt kan glemme ut en bursdag, men at dtt skal skje to år på rad, den synes jeg er spesiell. 

Og det som er enda mer spesielt er at hun har ikke sagt noe på etterskudd heller. Heller ikke forrige år. 

Vi har ingen dårlig tone, og hun er vel den jeg var best kjemi med av svigerfamilien. Så er litt skuffa. 

Hva tenker dere om dette? Noen som har opplevd noe liknende? 

Anonymkode: 417c5...bff

Mine har aldri gratulert meg med bursdag . Tenker ikke så mye over det egentlig.  Har ikke gjort det selv heller.  Ikke vondt ment.  Trodde aldri det var så stor greie så langt ut i slekten... alt etter svigerforeldre er litt langt for meg til slikt. Gjerne så lenge de ikke nære meg ellers

Anonymkode: b1d8b...2b6

Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke om sånt. Og svigersøster? Jeg kan ikke huske jeg noen gang mottok eller ga noen bursdagshilsen til min manns bror sin kone, den gangen han var gift med sin første kone. Vi bodde i hver vår ende av landet også.

Har aldri mottatt bursdagshilsener fra andre enn min midterste brors samboer. De andre to sine partnere har aldri sendt meg noe, men så er vi ikke nære heller.

Endret av Million
  • Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden):

Jeg husker ikke fra år til år hvem som gratulerer meg med dagen 🤷‍♀️

Ikke jeg heller 😂 

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å bære nag til noe grunnet manglende bursdagshilsen. Måtte kanskje være om det gjalt mannen…

Skrevet

Jeg glemmer alltid bursdagene til voksne folk. Er det noe som er veldig viktig for mennesker over 18? :klo: 

Anonymkode: d233d...0f4

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hadde sluttet å gratulere henne når hun har bursdag. 

Skrevet

Oj. Jeg må åpenbart mislike svigerfamilien min😂 tror aldri de har gratulert meg med dagen. 

Men de er fantastiske, nydelige og generøse mennesker.

Noen er bare ikke opptatt av bursdager😊 Handler dette om mer enn en bursdag? Er hun ok ellers?

• Liker 1
Skrevet

Svigersøster? Er det et ord?

Anonymkode: f4b20...c50

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...