Gå til innhold

Regning fra Swedish Pall jeg ikke aner hva er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere til dette selskapet? De vil ha 350 kr men det står ikke til hva.

Fikk svar på et par spørsmål i e-konsultasjon hos fastlegen for 2-3 uker siden. De har ikke tatt for enkle spørsmål her før. Men kan det være dette jeg har fått regning på nå? Koster det rundt 350 kr å få svar på et spørsmål av fastlegen i helsenorge ?

Finner ikke bankid’ en min/kodebrikken her og nå, så får ikke sjekket opp regningen i banken akkurat nå heller.

Anonymkode: 49669...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjenner dere til dette selskapet? De vil ha 350 kr men det står ikke til hva.

Fikk svar på et par spørsmål i e-konsultasjon hos fastlegen for 2-3 uker siden. De har ikke tatt for enkle spørsmål her før. Men kan det være dette jeg har fått regning på nå? Koster det rundt 350 kr å få svar på et spørsmål av fastlegen i helsenorge ?

Finner ikke bankid’ en min/kodebrikken her og nå, så får ikke sjekket opp regningen i banken akkurat nå heller.

Ja, man kan bli fakturert for e-konsultasjon. 

Anonymkode: 1d7b7...e9e

Skrevet

Man kan bli fakturert fra legen, men Swedish pall? Njeeeei, tror ikke det 

Anonymkode: 6967c...228

Skrevet

Jeg ville googlet det først, for å dobbeltsjekke at det ikke er svindel. Det går mye sånn nå, som ser veldig ekte ut. Beløpet er gjerne lavt, betalingsfristen er nærme, og de vil at du skal trykke på en link.

Skrevet
Callisto83 skrev (1 time siden):

Jeg ville googlet det først, for å dobbeltsjekke at det ikke er svindel. Det går mye sånn nå, som ser veldig ekte ut. Beløpet er gjerne lavt, betalingsfristen er nærme, og de vil at du skal trykke på en link.

Det er nettopp det som gjør meg skeptisk. Alle svindelforsøkene.

Har fortsatt ikke funnet forklaring, men holder meg til teorien om at det må være e-konsultasjonen. Trodde jeg slapp fordi jeg hadde bare et spørsmål ifm et blodprøvesvar. Altså legen sendte meg melding først, hvor jeg kom med et oppfølgingsspørsmål rumdt svaret på blodprøvene. Så syns jo det var litt rart jeg skulle betale 350 kr for svar på at jeg måtte bestille ny legetime og ta mer blodprøver for å få svar😅 Men sånn er sikker reglene.

Skrevet

Kan du ikke bare ringe legekontoret og spørre om de bruker dette firmaet til regningsbehandling?

Anonymkode: a961d...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...