Gå til innhold

Hvordan takle en mann som er x av narsissist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er utkjørt, får ikke ha barna, kan ikke treffe meg/ fam, hun er psyk. Norn med erfaringer?

Anonymkode: 2ffc5...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg opplevde det, men det viste seg at det var han som var narsissisten og ikke eksen. Han fortalte meg at eksen var gal og psyk, men det viste seg å være en god grunn for det.

Hvor lenge har du kjent ham? Har du truffet eksen hans? Vet du hvorfor han ikke får treffe barna sine, eller har du bare hans ord for det? Og hva betyr kan ikke treffe meg/fam? Betyr det at du ikke har truffet hans familie?

Beklager hvis jeg tar feil, men en mann som sier at han har en psyk eks, samtidig som han ikke får treffe barna og ikke introduserer deg til sin familie er rødt flagg.

Anonymkode: d20c2...828

• Liker 6
Skrevet

Ja, det holdt et par år. Vi elsket hverandre veldig høyt. Hans x bestemte i forholdet. Fikk ikke være med barna. Min kjærest måtte være med hun og barna i høytider og ferier. Han fikk ikke være med barna alene. Hun bestemte at hun skulle bo i hans hus feks høstferien osv…. Jeg klarte ikke mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg opplevde det, men det viste seg at det var han som var narsissisten og ikke eksen. Han fortalte meg at eksen var gal og psyk, men det viste seg å være en god grunn for det.

Hvor lenge har du kjent ham? Har du truffet eksen hans? Vet du hvorfor han ikke får treffe barna sine, eller har du bare hans ord for det? Og hva betyr kan ikke treffe meg/fam? Betyr det at du ikke har truffet hans familie?

Beklager hvis jeg tar feil, men en mann som sier at han har en psyk eks, samtidig som han ikke får treffe barna og ikke introduserer deg til sin familie er rødt flagg.

Eksmannen min hadde bare tungt psykisk syke og gale ekser, og var masse styr med barn og rettsaker og greier. Nå er jeg en av dem, og gjett hva som er fellesnevneren? Det er eksmannen min. Skulle aldri plukka opp de smilene der.

Anonymkode: 4708b...d7c

• Liker 6
Skrevet

Jeg holder meg til skriftlige avtaler, svarer kun på det som har med barna å gjøre og har minimalt med kontakt med han!

Anonymkode: 4cde2...518

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, det holdt et par år. Vi elsket hverandre veldig høyt. Hans x bestemte i forholdet. Fikk ikke være med barna. Min kjærest måtte være med hun og barna i høytider og ferier. Han fikk ikke være med barna alene. Hun bestemte at hun skulle bo i hans hus feks høstferien osv…. Jeg klarte ikke mer. 

Handlinger sier alltid mer enn ord. Hvis han alltid feirer og ferierer med eksen og barna, så er det fordi han vil det selv. Og så snakker han deg etter munnen fordi han skjønner at du blir såret av det.

Ingen eks har makt nok til å tvinge en mann til å feire med seg på ferie og i høytider. Hadde han villet, hadde han sagt nei. Dessverre. Jeg lærte leksen grundig i mitt forrige forhold og skal aldri mer tro på sånt sprøyt. 

Sjekk ut boken "He is just not that into you". Den handler om alle unnskyldningene og forklaringene kvinner kommer opp med på hvorfor mannen ikke prioriterer henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...