Gå til innhold

Hva er TRENDY nå? (Hva har du kjøpt?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Obs. Ønsker at denne tråden skal handle om hva som er på mote, og hva folk har kjøpt. Ikke hva folk synes er fint ellers.

Anonymkode: c88c5...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm har kjøpt meg bukser i typen flare, flere stk. Denne moten passer meg egentlig greit, har også kjøpt flere crop tops, men ikke av typen meget kort, og i og med at jeg ikke er så lang så når de meg akkurat til buksekanten. Tidligere i sommer kjøpte jeg meg en olajakke som jeg liker veldig godt og jeg har gått med i hele sommer. 

Og siste kjøpe er svarte boots til høsten som når meg litt over ankelen, og har tatt fram skinnjakka og kåpene mine igjen. På høsten liker jeg å gå i kjole og skjørt, men ikke så glad i denne sekkekjole moten, så bruker gjerne det gamle jeg har fra før.. 

Anonymkode: 74910...843

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg har lest at knall-rosa er in og har kjøpt med en rosa veske 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hmm har kjøpt meg bukser i typen flare, flere stk. Denne moten passer meg egentlig greit, har også kjøpt flere crop tops, men ikke av typen meget kort, og i og med at jeg ikke er så lang så når de meg akkurat til buksekanten. Tidligere i sommer kjøpte jeg meg en olajakke som jeg liker veldig godt og jeg har gått med i hele sommer. 

Og siste kjøpe er svarte boots til høsten som når meg litt over ankelen, og har tatt fram skinnjakka og kåpene mine igjen. På høsten liker jeg å gå i kjole og skjørt, men ikke så glad i denne sekkekjole moten, så bruker gjerne det gamle jeg har fra før.. 

Anonymkode: 74910...843

la meg se eksempel på sekkekjole plis :)?

Anonymkode: 7a799...94b

Skrevet

Juicy joggedress, Buffalo sko, Marc Jacobs veske, boblevest, shiny boblejakke, slengbukser, crop-tops

Anonymkode: c1cf9...159

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg/spam. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...