AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Obs. Ønsker at denne tråden skal handle om hva som er på mote, og hva folk har kjøpt. Ikke hva folk synes er fint ellers. Anonymkode: c88c5...929
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Hmm har kjøpt meg bukser i typen flare, flere stk. Denne moten passer meg egentlig greit, har også kjøpt flere crop tops, men ikke av typen meget kort, og i og med at jeg ikke er så lang så når de meg akkurat til buksekanten. Tidligere i sommer kjøpte jeg meg en olajakke som jeg liker veldig godt og jeg har gått med i hele sommer. Og siste kjøpe er svarte boots til høsten som når meg litt over ankelen, og har tatt fram skinnjakka og kåpene mine igjen. På høsten liker jeg å gå i kjole og skjørt, men ikke så glad i denne sekkekjole moten, så bruker gjerne det gamle jeg har fra før.. Anonymkode: 74910...843 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Jeg har lest at knall-rosa er in og har kjøpt med en rosa veske 🤩
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm har kjøpt meg bukser i typen flare, flere stk. Denne moten passer meg egentlig greit, har også kjøpt flere crop tops, men ikke av typen meget kort, og i og med at jeg ikke er så lang så når de meg akkurat til buksekanten. Tidligere i sommer kjøpte jeg meg en olajakke som jeg liker veldig godt og jeg har gått med i hele sommer. Og siste kjøpe er svarte boots til høsten som når meg litt over ankelen, og har tatt fram skinnjakka og kåpene mine igjen. På høsten liker jeg å gå i kjole og skjørt, men ikke så glad i denne sekkekjole moten, så bruker gjerne det gamle jeg har fra før.. Anonymkode: 74910...843 la meg se eksempel på sekkekjole plis :)? Anonymkode: 7a799...94b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Juicy joggedress, Buffalo sko, Marc Jacobs veske, boblevest, shiny boblejakke, slengbukser, crop-tops Anonymkode: c1cf9...159 2
Christina82 Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Ryddet for tulleinnlegg/spam. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå