Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har positive eller negative erfaring med å være ansatt som barnehageassistent i Ringerike gjennom Acapedia som har jobbet for dem over 6 mnd ? Er ansatt i fast 20% stilling, de sier til meg at barnehagene ikke har behov for vikarer men de søker likevel etter 10 nye assistenter i fast 20% stilling som de setter i jobb med en gang. Selv om jeg jobber flere dager i uka resten av året vil ant. timer tilsvare under 10% fordelt på 12,mnd. Min opplevelse er derfor at de etter en stund ikke holder arbeidsavtalen med meg som ansatt med begrunnelser som de ikke kan dokumentere hvis du ber om begrunnelse. Er det noen som har liknende erfaringer med Acapedia? 

Anonymkode: 7eb97...def

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Anbefaler ingen å bruke Acapedia!

Jeg har dårlig erfaring. De gir feil inrofmasjon, og holder tilbake informasjon som kun går utover deg som arbeidstaker, for så å si «oi så rart at ingen sa det», eller «så rart at de sa det» om egne ansatte som gir eller ikke gir info! 

heeelt useriøs bedrift som vil utnytte til tider unge arbeidstakere og ikke har respekt for dem eller deres tid/lønn. 

Endret av Anonymiserta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...