AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Fikk følelser for en venn. Han var så sjarmerende og søt først. Han var nok ikke alvorlig men flørtet og "løp etter meg". Men da han skjønte at jeg var "solgt" så fikk jeg vite at han holdt på å bli sammen med ei anna ei. "Gnidde det inn" med at han fortalte om sine erotiske hensikter med henne. Det tok vel slutt mer eller mindre. Han tok kontakt med meg igjen. Men sørget for at jeg fikk vite om nye erobringer som han datet. Det virker som han tar kontakt med meg for å fortsette og såre meg. Han har ymtet om å dra på reise sammen. Når han har sendt bilder fra sine reiser så har han begynt å sende bilder der det viser at det er damer i nærheten. Han skjønner jeg er sjalu. Om vi var på samme reise så kan jeg tenke meg at han hadde forsvunnet sammen med en dame på natta eller dratt på sexklubb bare for å gjøre meg sjalu. Finnes det menn som innleder kontakt med andre damer bare for å såre oss ? Han sier selv at han ikke er så veldig opptatt av sex/ damer. I neste øyeblikk har han ertende fleipet om horestrøk. Noen som kjenner til denne typen fyrer? Anonymkode: 981ac...534
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 TS her. Slutten av overskriften skulle være; Sadist? (Autokorrektur) Anonymkode: 981ac...534
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Slutten av overskriften skulle være; Sadist? (Autokorrektur) Anonymkode: 981ac...534 Rauhål, som liker makten han har over deg. Beste du kan gjøre er å drite i han. Anonymkode: 8cf7b...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå