AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Kjæresten er amerikansk og min familie norsk.. og vi bor i Norge mens hele hans familie i USA. Hva hadde dere gjort? Bryllup i Norge siden vi bor her? To bryllup? Håpe på at flest mulig kommer selvom det er flere i begges familie med problemer med beina som ville fått det veldig ubehagelig på fly… noen i min familie har også ikke råd til flytur over dammen (vi kunne nok hjulpet til med det riktignok) Anonymkode: 8203f...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 Bryllup et sted, resepsjon det andre. Enklest for folk flest. De aller viktigste familiemedlemmer (e.g. foreldre) kan evt. være med begge steder. Anonymkode: 4fd51...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bryllup et sted, resepsjon det andre. Enklest for folk flest. De aller viktigste familiemedlemmer (e.g. foreldre) kan evt. være med begge steder. Anonymkode: 4fd51...e13 Hva er resepsjon? Anonymkode: 0c687...da4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kjæresten er amerikansk og min familie norsk.. og vi bor i Norge mens hele hans familie i USA. Hva hadde dere gjort? Bryllup i Norge siden vi bor her? To bryllup? Håpe på at flest mulig kommer selvom det er flere i begges familie med problemer med beina som ville fått det veldig ubehagelig på fly… noen i min familie har også ikke råd til flytur over dammen (vi kunne nok hjulpet til med det riktignok) Anonymkode: 8203f...345 Island? Anonymkode: 0c687...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg ville hatt vielse og fest i det landet som er lettest, billigst for dere, også hatt en hyggelig samling/fest i det andre landet med de i nær familie som ikke kunne komme i bryllupet. Hvis dere er religiøse kan man jo ha en vielse ett sted og en velsignelse et annet hvis man ønsker en seremoni rundt. Anonymkode: 828e6...ad9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Del Skrevet 3. september 2022 On 8/30/2022 at 11:24 PM, AnonymBruker said: Hva er resepsjon? Anonymkode: 0c687...da4 Festen tror jeg. Anonymkode: 983c0...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Del Skrevet 3. september 2022 jeg synes Island var et godt forslag. Ellers ville jeg hatt bryllupet i USA, og en fest i Norge etterpå Anonymkode: 042ed...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Del Skrevet 3. september 2022 On 8/30/2022 at 11:24 PM, AnonymBruker said: Hva er resepsjon? Anonymkode: 0c687...da4 I bryllupsammenheng brukes det normalt om en bryllupsfest som ikke holdes i umiddelbar forlengelse av vielsen. Jeg foreslo bryllup (vielse og fest) i et land og resepsjon (fest) i det andre, for gjestene fra de respektive land. Man kan også kalle det å ha to bryllupsfester. Det var bare for å presisere at jeg ikke mente man skulle ha to vielser. Anonymkode: 4fd51...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå