AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 For en måneds tid siden møtte jeg min FWB. Han var veldig på i starten. Fant på ting sammen. Nå blir det KUN til at vi ses relativt kort for sex. Jeg skal flytte og står uten sted å bo et par netter i byen der vi bor. I starten sa han at jeg bare måtte bo hos han noen netter. Jeg sa, ja, kanskje en natt, men han sa, nei du kan bo mange netter! (Han bor i et slags mannekollektiv). Nå når tiden er kommet for at jeg ikke har sted å bo og jeg sier at jeg må bo på hotell noen netter, så foreslår han ikke at jeg kan sove hos han. Jeg får dårlig følelse. Vet ikke om jeg klarer å ligge med han mer. Både fordi jeg føler vi går fra FWB til kun å ligge, pluss at han ikke holder det han sa om overnatting. Har lyst til å ta det opp med han, men usikker på om det er smart. Om jeg vil virke dramatisk. Kanskje best å bare stoppe denne relasjonen. Sexen er veldig bra, men føler meg litt uvel nå. Har dere noen råd? Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Han fikk kanskje hetta når det ble reellt. Forstår godt du trekker deg tilbake. Anonymkode: 5197c...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Ordne deg selv overnatting ellers blir de redde og tror at du har følelser for dem og det er jo fy fy i slike relasjoner. Been there Done that.. ikke stol på mannfolk med mindre de har gjort seg fortjent til det. Anonymkode: 2c3b7...597 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ordne deg selv overnatting ellers blir de redde og tror at du har følelser for dem og det er jo fy fy i slike relasjoner. Been there Done that.. ikke stol på mannfolk med mindre de har gjort seg fortjent til det. Anonymkode: 2c3b7...597 Ja.. Jeg har ordnet overnatting og fortalt han det. Han ville gjerne komme å sove der. Det tenker jeg er fordi han kan pigge når det passer han (les: etter sex). Sover jeg hos han, så blir jeg jo nødt til å være der litt siden jeg ikke har bolig de to dager. Synes det er vanskelig. Vil ikke helt slippe han, men som nevnt, den ekle følelsen. Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Han fikk kanskje hetta når det ble reellt. Forstår godt du trekker deg tilbake. Anonymkode: 5197c...0f4 Ville du bare stoppet det uten å si hvorfor? Vi snakker sammen ca en time hver dag på Facetime, så blir litt unaturlig å ikke forklare, samtidig så kan han nok føle at jeg krever for mye av han. Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Han har jo allerede tilbudt overnatting, da ligger vel ballen hos deg tenker jeg.. du kan jo ikke bare sitte og vente på at han skal spørre/tilby det samme om igjen og om igjen? hvorfor spør du ikke bare selv? Anonymkode: 9717b...731 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Bo på hotell du. Du er jo tydelig såret over at han bare vil ha sex. Anonymkode: 14cf8...87f 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): For en måneds tid siden møtte jeg min FWB. Han var veldig på i starten. Fant på ting sammen. Nå blir det KUN til at vi ses relativt kort for sex. Jeg skal flytte og står uten sted å bo et par netter i byen der vi bor. I starten sa han at jeg bare måtte bo hos han noen netter. Jeg sa, ja, kanskje en natt, men han sa, nei du kan bo mange netter! (Han bor i et slags mannekollektiv). Nå når tiden er kommet for at jeg ikke har sted å bo og jeg sier at jeg må bo på hotell noen netter, så foreslår han ikke at jeg kan sove hos han. Jeg får dårlig følelse. Vet ikke om jeg klarer å ligge med han mer. Både fordi jeg føler vi går fra FWB til kun å ligge, pluss at han ikke holder det han sa om overnatting. Har lyst til å ta det opp med han, men usikker på om det er smart. Om jeg vil virke dramatisk. Kanskje best å bare stoppe denne relasjonen. Sexen er veldig bra, men føler meg litt uvel nå. Har dere noen råd? Anonymkode: 1dfe2...5de Hvorfor kaster du bort tiden på en fwb?? Og for kjønnssykdommer... chlamydia kan gjøre deg steril....tenk på hiv og...nei fy....f Anonymkode: 0382d...307 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han har jo allerede tilbudt overnatting, da ligger vel ballen hos deg tenker jeg.. du kan jo ikke bare sitte og vente på at han skal spørre/tilby det samme om igjen og om igjen? hvorfor spør du ikke bare selv? Anonymkode: 9717b...731 Kun fordi jeg ikke vil presse meg på og virke frekk. Er en måned siden han nevnte det. Du har et poeng, han har nevnt det, så jeg kan nok ikke bli skuffet over at han ikke spør når det rent faktisk gjelder. Jeg vet ikke.. Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #10 Skrevet 30. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bo på hotell du. Du er jo tydelig såret over at han bare vil ha sex. Anonymkode: 14cf8...87f Han sier at han ikke bare vil være med meg for sex, men halvt inne i relasjonen er det det som er tilfelle. Jeg skal ikke bo hos han. Spørsmålet er om jeg skal si til han hvordan jeg føler eller stoppe det Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kaster du bort tiden på en fwb?? Og for kjønnssykdommer... chlamydia kan gjøre deg steril....tenk på hiv og...nei fy....f Anonymkode: 0382d...307 Så lenge det føltes bra, så kastet jeg ikke vekk tiden. Ville ikke vært foruten de øyeblikk med han. Kjønnssykdommer er et annet kapittel for seg selv Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han sier at han ikke bare vil være med meg for sex, men halvt inne i relasjonen er det det som er tilfelle. Jeg skal ikke bo hos han. Spørsmålet er om jeg skal si til han hvordan jeg føler eller stoppe det Anonymkode: 1dfe2...5de Vet du egentlig hva en fwb er? 😅 Anonymkode: d536d...e3c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du egentlig hva en fwb er? 😅 Anonymkode: d536d...e3c Jeps. Det skiller seg fra en fuck buddy med at man også henger sammen selv om det ikke blir sex Anonymkode: 1dfe2...5de 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeps. Det skiller seg fra en fuck buddy med at man også henger sammen selv om det ikke blir sex Anonymkode: 1dfe2...5de Nei. Anonymkode: e6c95...d02 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Anonymkode: e6c95...d02 Jo. Man kan sikkert finne flere definisjoner, men mitt tilfelle er din fortolkning verdiløs. Anonymkode: 1dfe2...5de
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo. Man kan sikkert finne flere definisjoner, men mitt tilfelle er din fortolkning verdiløs. Anonymkode: 1dfe2...5de Enig med deg. Men har selv blitt veldig såret av slike relasjoner. Har trodd at ting var ekte fordi vi var gode venner over lengre tid, som gjorde alt det kjærester gjør i tillegg til sexbiten. Kjip situasjon å være i. Man blir jo så i glad i personen, men vanskelig å løsrive seg fordi det føles så bra og riktig når man er sammen og ting er fint. Anonymkode: 73dd9...147 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med deg. Men har selv blitt veldig såret av slike relasjoner. Har trodd at ting var ekte fordi vi var gode venner over lengre tid, som gjorde alt det kjærester gjør i tillegg til sexbiten. Kjip situasjon å være i. Man blir jo så i glad i personen, men vanskelig å løsrive seg fordi det føles så bra og riktig når man er sammen og ting er fint. Anonymkode: 73dd9...147 Takk for forståelsen, er akkurat det. Må nok bare gjøre opp med meg selv om jeg vil fortsette eller ikke. Jeg kan ikke forvente mer, og vil heller ikke at han skal begynne endre seg for å please meg, for at han kan opprettholde sexen. Anonymkode: 1dfe2...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå