AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg har sett et mønster i appen at jeg har en peak i strømforbruk på natta (normalt mellom ett og to) som skiller seg fra øvrig strømforbruk på natta. Jeg sover da, og kjører aldri vaskemaskin etc om natta. Samme ser jeg rundt kl 12/13 på formiddagene de dagene jeg ikke er hjemme. Heller ikke da kjører jeg noe ekstra som feks vaskemaskin. Det fremstår som utrolig merkelig, spesielt når jeg ser det er en trend som strekker seg over flere uker. Er ikke det litt rart? Noen som har noen som helst formening om hva det kan skyldes? Anonymkode: 14ae8...578
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har sett et mønster i appen at jeg har en peak i strømforbruk på natta (normalt mellom ett og to) som skiller seg fra øvrig strømforbruk på natta. Jeg sover da, og kjører aldri vaskemaskin etc om natta. Samme ser jeg rundt kl 12/13 på formiddagene de dagene jeg ikke er hjemme. Heller ikke da kjører jeg noe ekstra som feks vaskemaskin. Det fremstår som utrolig merkelig, spesielt når jeg ser det er en trend som strekker seg over flere uker. Er ikke det litt rart? Noen som har noen som helst formening om hva det kan skyldes? Anonymkode: 14ae8...578 Varmekabler? Bereder? Litt vanskelig og svare på uten og vite hva du har i leiligheten Anonymkode: 745f7...1c9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Varmekabler? Bereder? Litt vanskelig og svare på uten og vite hva du har i leiligheten Anonymkode: 745f7...1c9 Jeg har varmekabler på begge badene og en bereder men skjønner ikke at det skal trekke MER strøm klokka to på natta og ikke alle de andre timene på natta når jeg også sover? Anonymkode: 14ae8...578 1
mintgrønn Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Tror det e varmtvannsberederen. Hos meg slår den ut 4 ganger i døgnet på strømappen. Sannsynligvis har den 4 faste tidspunkt hvor den jobber litt mer aktivt og drar mer strøm. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 mintgrønn skrev (7 timer siden): Tror det e varmtvannsberederen. Hos meg slår den ut 4 ganger i døgnet på strømappen. Sannsynligvis har den 4 faste tidspunkt hvor den jobber litt mer aktivt og drar mer strøm. Ah, takk! Anonymkode: 14ae8...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå