AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hvis han går i bokser/naken liker jeg å ta på penisen hans litt, noen ganger slikke litt. Han blir jo fort hard, men i mange slike tilfeller har vi egentlig ikke tid til å fortsette. Er det slemt? Han må jo dytte den ned i bokseren igjen i hard tilstand. Han har ikke virket irritert da. Anonymkode: 23fd4...624
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han går i bokser/naken liker jeg å ta på penisen hans litt, noen ganger slikke litt. Han blir jo fort hard, men i mange slike tilfeller har vi egentlig ikke tid til å fortsette. Er det slemt? Han må jo dytte den ned i bokseren igjen i hard tilstand. Han har ikke virket irritert da. Anonymkode: 23fd4...624 Slemt? Nei. Anonymkode: 46be1...188 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Det er uansett bedre at du tar eller slikker på den enn at du ikke gjør det, har man ikke tid så har man ikke tid. Anonymkode: b35af...4da 4
Gjest Drigo Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Litt slemt ja☺️. Men litt oppmerksomhet er bedre enn ingen😉
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Litt slemt , men også såååå pirrende :)) elsket når eksen min gjorde det på meg. Kåtet meg opp og stakk og så møtte han senere ❤️ Anonymkode: f9d72...bda
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Du må nesten spørre han. Hva folk liker og ikke liker er jo individuelt, så det er ikke opp til oss å avgjøre om det er slemt eller ikke. Om han ikke liker det, må du selvsagt slutte med det. Anonymkode: aabc7...a27 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis han går i bokser/naken liker jeg å ta på penisen hans litt, noen ganger slikke litt. Han blir jo fort hard, men i mange slike tilfeller har vi egentlig ikke tid til å fortsette. Er det slemt? Han må jo dytte den ned i bokseren igjen i hard tilstand. Han har ikke virket irritert da. Anonymkode: 23fd4...624 Virker da å ikke ha dårlig tid om man går i bokseren. Anonymkode: 1ceab...39b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Skrevet 31. august 2022 Tro meg, dette skjer stadig vekk når man har små barn i hus. Man tror man har tid til en liten hyrdestund, men så roper de plutselig likevel😅 Så tror det er en nokså vanlig situasjon. Det er jo uansett en fin ting å vise hverandre at man er kåte på hverandre. Vise hverandre lidenskap og begjær i hverdagen selv om det ikke alltid er tid å fullføre. Det er mange som bevisst gjør slik som dere også, som et langt forspill utover dagen. Før dere endelig kan kaste dere over hverandre om kvelden😁 Anonymkode: 2f08b...9aa 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #9 Skrevet 31. august 2022 Ja. La heller være. Byr du barna på godteri og lukker posen når hånda nærmer seg? Tror ikke det.... Anonymkode: 4da96...383
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #10 Skrevet 31. august 2022 Svaret på spørsmålet er JA. Anonymkode: af9ee...e29
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 Bare fordi en penis blir hard så trenger den ikke få utløsning. Men det er ikke alle som liker å bli «teaset» så du får nesten bare spørre han hva han syns om det. Jeg tar på mannen min «hele tiden» og han på meg men vi har bare sex et par ganger i uka. Anonymkode: 2b02e...0dd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Litt slemt , men også såååå pirrende :)) elsket når eksen min gjorde det på meg. Kåtet meg opp og stakk og så møtte han senere ❤️ Anonymkode: f9d72...bda 😄😄 Kvar eneste gang kjæresten min kommer på besøk så møter eg henne i døren seier hei,gir henne eit kyss å ein klem samtidig som eg glir ein hand det å styrke over fitta på ho,i sann 2-3 sekund så kommer hun inn som ingenting har skjedd 🤩🔥 Da går hun rundt å er sjukt kåt! Anonymkode: ce075...768 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 31. august 2022 #13 Skrevet 31. august 2022 Den eneste meningen som betyr noe er jo hans. Om en haug med folk på KG ikke syns det er slemt betyr jo ingenting hvis han syns det er slemt 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 Det gjør jeg også med typen, mest tidlig på morningene, men skal sies at det ender som oftest med sex, men de gangene det ikke gjør det virker det som han blir irritert.🤭 Han spør om jeg ikke skal runke han ferdig i det minste med litt oppgitt tone i stemma🤷♀️ Anonymkode: de175...843
Gjest Paramount Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 Alle har sine egne meninger om dette. Jeg elsker det, og synes aldri det er slemt. Jeg oppfordrer alle som er i et forhold til å gjøre det samme. Begge veier. Det er en fin bevisstgjøring av hvor sexy og attraktiv partneren din er. Det er bare en liten flørt. Dersom slike berøringer må bety sex hver gang, da blir det mindre av denne typen flørt, det har ingen av dere godt av. Tror jeg.
Bamseklemmer Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tro meg, dette skjer stadig vekk når man har små barn i hus. Man tror man har tid til en liten hyrdestund, men så roper de plutselig likevel😅 Så tror det er en nokså vanlig situasjon. Det er jo uansett en fin ting å vise hverandre at man er kåte på hverandre. Vise hverandre lidenskap og begjær i hverdagen selv om det ikke alltid er tid å fullføre. Det er mange som bevisst gjør slik som dere også, som et langt forspill utover dagen. Før dere endelig kan kaste dere over hverandre om kvelden😁 Anonymkode: 2f08b...9aa Aaah, I love it😅 Jeg blir så glad når jeg ser hvordan deres hverdag er.. og klarer dere å bevare lidenskapen og begjæret livet ut.. er dere like forelsket som 90 åringer..
flusa Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 Jeg syns det er 'slemt'når mannen min koser litt med meg,for så å bli avbrutt😅nettopp fordi jeg blir så kåt😜 Men tar det jo igjen senere,uansett. Også er det deilig å pirre hverandre. Viser jo bare at man har lyst på hverandre🤗 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Anonym Brukar0 skrev (52 minutter siden): Den eneste meningen som betyr noe er jo hans. Om en haug med folk på KG ikke syns det er slemt betyr jo ingenting hvis han syns det er slemt 🤷♀️ Det er jo bare litt morsom hverdagshumor som vi synser om..🤓 Ikke verdens undergang😵💫 Anonymkode: 7f4bd...49f 1
Husmor89 Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 Jeg pleier å gjøre meg ferdig. Det er det jeg ville ønsket selv. Hva hadde du sagt om han lot deg vandre rundt som Niagra falls?
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo bare litt morsom hverdagshumor som vi synser om..🤓 Ikke verdens undergang😵💫 Anonymkode: 7f4bd...49f Har jeg sagt at det er verdens undergang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå