AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten i 12 år, og på disse 12 årene har jeg flere ganger sett at han har sendt flørtende meldinger til andre damer, vært på turer med andre damer uten at jeg visste om det, hatt mye kontakt med venninner som han aldri har presentert til meg, og nå det siste året har han vært utro to ganger med en venninne. Jeg har i årenes løp konfrontert han med ting som jeg har lest at han har skrevet til andre, og ting jeg har fått fortalt. Han har nektet eller gitt meg en forklaring jeg har valgt å tro på, fordi jeg har vært så redd for å miste han og har elsket han så høyt. Da jeg i sommer fant ut at han hadde vært utro, ble jeg plutselig ikke redd for å miste han fordi han la seg helt flat og angret voldsom på det han hadde gjort, og sa at han var livredd for å miste meg. Han forandret seg på dagen, ble stormforelsket, ydmyk og har tasset rundt meg som en elskovsyk bikkje. Han tror at vi nå skal flytte på landet og leve lykkelig på et lite småbruk, mens jeg ser på leiligheter i byen kun til meg selv. Jeg har lyst å være sammen med han, samtidig som jeg ikke ønsker å være sammen med han på grunn av alt han har gjort mot meg. Han har kun hatt sex med denne venninnen, men all denne flørtingen han har drevet på med bak ryggen min er jo heller ikke noe greit. Nå behandler han meg som en gudinne, men samtidig så er jeg ekstremt skuffet og rasende fordi han har gjort dette mot meg. Skulle ønske jeg bare hadde guts til å si til han i morgen at jeg flytter ut, men jeg klarer det bare ikke. Han har vært mitt alt i snart 13 år, og siden jeg er kronisk syk og ufør har jeg blitt veldig avhengig av han. Det er bedre at jeg klarer å forlate han enn at han forlater meg til slutt, for jeg vet det vil bli tungt og rart å måtte være alene etter så mange år i tospann. Hadde bestemt meg for å klare å fortsette i forholdet etter utroskapen, men jeg tror faktisk ikke at det går. Gi meg et spark i baken til å forlate han! Anonymkode: 86916...e33 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bedre at jeg klarer å forlate han enn at han forlater meg til slutt, for jeg vet det vil bli tungt og rart å måtte være alene etter så mange år i tospann. Du blir jo alene uansett hvem av dere som gjør det slutt. Anonymkode: aea5f...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Ikke vær tafatt. Gå! Anonymkode: 6aef0...801
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Du er alene i forholdet ditt. Dette er skuespill for galleriet. Han blir snart mer interessert i andre damer igjen. Tidspørsmål! Anonymkode: 39a9e...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er alene i forholdet ditt. Dette er skuespill for galleriet. Han blir snart mer interessert i andre damer igjen. Tidspørsmål! Anonymkode: 39a9e...ce0 Han sier han har brent seg skikkelig og at han er fullstendig ferdig med å se på andre damer, og at han har vært en idiot som ikke har satt mer pris på meg. Ts Anonymkode: 86916...e33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Selv om han har vært hele livet ditt i 13 år så betyr ikke det at du ikke får det fint alene. Ja det blir tungt og rart i starten, men det går over. Plutselig kommer du til å lure på hvorfor du gadd å bruke så mange år av livet på han. Stol på meg, jeg har vært der du er nå. Jeg gikk etter 13 år, og ja i starten var det helt jævlig. Men nå, to år etterpå har jeg fått meg ny kjæreste som er verdens snilleste, jeg eier min egen bolig og har alt på stell. Jeg angrer ikke på at jeg dro, og det kommer ikke du heller til å gjøre. Du må bare sette i gang. Livet er for kort til å være sammen med en drittsekk. Anonymkode: e287d...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Er alt det praktiske og økonomiske i orden? Anonymkode: 6476b...46b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv om han har vært hele livet ditt i 13 år så betyr ikke det at du ikke får det fint alene. Ja det blir tungt og rart i starten, men det går over. Plutselig kommer du til å lure på hvorfor du gadd å bruke så mange år av livet på han. Stol på meg, jeg har vært der du er nå. Jeg gikk etter 13 år, og ja i starten var det helt jævlig. Men nå, to år etterpå har jeg fått meg ny kjæreste som er verdens snilleste, jeg eier min egen bolig og har alt på stell. Jeg angrer ikke på at jeg dro, og det kommer ikke du heller til å gjøre. Du må bare sette i gang. Livet er for kort til å være sammen med en drittsekk. Anonymkode: e287d...2dd Jeg har passert 50 år og selv om jeg ser bra ut for alderen, så er jeg kronisk syk og tenker at det ikke er så lett å finne noen ny kjæreste. Ts Anonymkode: 86916...e33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er alt det praktiske og økonomiske i orden? Anonymkode: 6476b...46b Har fått lån, så jeg skal kanskje klare å kjøpe meg noe eget ja. Ts Anonymkode: 86916...e33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #10 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har passert 50 år og selv om jeg ser bra ut for alderen, så er jeg kronisk syk og tenker at det ikke er så lett å finne noen ny kjæreste. Ts Anonymkode: 86916...e33 Ny kjæreste er vel ikke så viktig? Man lærer virkelig å trives alene når man bor alene. Det viktigste er ikke at du får deg ny kjæreste, men at du kommer det bort fra den kjæresten du har som behandler deg som dritt under skoen. For jo, selv om han har "forandret" seg nå, så har han vært utro. Han er en drittsekk som ikke er snill og som ikke respekterer deg. Anonymkode: e287d...2dd 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 Herregud, som å lese om meg! Vært sammen med kjæresten i 8 år. Han har og såret meg masse. Flørtet med ekser og nye damebekjentskaper som han skriver og flørte med. Jeg har sett på hans telefon to ganger på disse årene , sist for 2 uker siden. vi begge trene 5-6 ganger i uken styrke etc men han vil aldri dra sammen med meg. Sier han like å trene alene og at jeg forstyrre og prater for mye. Fikk høre han trene med to damer , og sjekket dermed tlf og det stemmer han gjør det og mye kontakt. Konfrontert han og han blir sint på MEG og endrer med at jeg blir lei meg tilslutt. Først kjenner jeg at jeg vil gå , så blir jeg så jævli svak. Ikke tatt han i fysisk utroskap med sex. Det tror jeg hadde vært dråpen for min del. Anonymkode: 7ea20...bf1 1
mo1234 Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 Mye vanskeligere å forlate en kjæreste når man er kronisk syk og ufør. Jeg har vært i den situasjon selv. Første forholdet varte 3,5 år. Han som gjorde det slutt. Jeg aksepterte mye dritt fordi jeg var ensom. Det var veldig tungt i tiden etter bruddet. Var alene noen år før jeg fikk ny kjæreste som også behandlet meg dårlig (løy og manipulerte). Han gjorde det slutt etter 1 år. Virker som jeg aksepterer mye mer enn jeg burde. Jeg har sett at jeg burde gjort det slutt med begge kjærestene mye tidligere, men man blir ekstra avhengig når man ikke har jobb og/eller stort nettverk rundt seg. Men bedre å være alene enn sammen med en som ikke behandler deg bra. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han sier han har brent seg skikkelig og at han er fullstendig ferdig med å se på andre damer, og at han har vært en idiot som ikke har satt mer pris på meg. Ts Anonymkode: 86916...e33 Ja, helt vanlig! Han vet du er avhengig av han, og han benytter seg av det. 12 er lenge! I 12 har han sett på damer. Tror du det er «pang» over? Anonymkode: 39a9e...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #14 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har passert 50 år og selv om jeg ser bra ut for alderen, så er jeg kronisk syk og tenker at det ikke er så lett å finne noen ny kjæreste. Ts Anonymkode: 86916...e33 Du trenger ikke ny kjæreste. Du trenger et godt liv. Anonymkode: 6476b...46b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 Stakkars deg❤️ Dette trenger du ikke. Som syk og ufør så vil du vel ikke bruke energien din på et sånt nek? Dette trenger du ikke å finne deg i. Anonymkode: 3ac4a...f43 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 Du skal ha det bra i livet. Unn deg det! ❤️ Elsk deg selv! Anonymkode: 90ac5...038 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 Det er ditt liv, og kun du som må kjenne på konsekvensen av å forlate han på godt å vondt. Alt er ikke så svart -hvitt alltid. Du er kanskje ikke 100 % ferdig med han ennå. Han gir deg kanskje mange gleder og fordeler også. Lykke til uansett! Anonymkode: b8ba5...796 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #18 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ditt liv, og kun du som må kjenne på konsekvensen av å forlate han på godt å vondt. Alt er ikke så svart -hvitt alltid. Du er kanskje ikke 100 % ferdig med han ennå. Han gir deg kanskje mange gleder og fordeler også. Lykke til uansett! Anonymkode: b8ba5...796 Nei er ikke ferdig med han, og ønsker min egen bolig selv om han ikke aksepterer det og sier det blir slutt hvis jeg flytter fra han. Ts Anonymkode: 86916...e33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #19 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært sammen med kjæresten i 12 år, og på disse 12 årene har jeg flere ganger sett at han har sendt flørtende meldinger til andre damer, vært på turer med andre damer uten at jeg visste om det, hatt mye kontakt med venninner som han aldri har presentert til meg, og nå det siste året har han vært utro to ganger med en venninne. Jeg har i årenes løp konfrontert han med ting som jeg har lest at han har skrevet til andre, og ting jeg har fått fortalt. Han har nektet eller gitt meg en forklaring jeg har valgt å tro på, fordi jeg har vært så redd for å miste han og har elsket han så høyt. Da jeg i sommer fant ut at han hadde vært utro, ble jeg plutselig ikke redd for å miste han fordi han la seg helt flat og angret voldsom på det han hadde gjort, og sa at han var livredd for å miste meg. Han forandret seg på dagen, ble stormforelsket, ydmyk og har tasset rundt meg som en elskovsyk bikkje. Han tror at vi nå skal flytte på landet og leve lykkelig på et lite småbruk, mens jeg ser på leiligheter i byen kun til meg selv. Jeg har lyst å være sammen med han, samtidig som jeg ikke ønsker å være sammen med han på grunn av alt han har gjort mot meg. Han har kun hatt sex med denne venninnen, men all denne flørtingen han har drevet på med bak ryggen min er jo heller ikke noe greit. Nå behandler han meg som en gudinne, men samtidig så er jeg ekstremt skuffet og rasende fordi han har gjort dette mot meg. Skulle ønske jeg bare hadde guts til å si til han i morgen at jeg flytter ut, men jeg klarer det bare ikke. Han har vært mitt alt i snart 13 år, og siden jeg er kronisk syk og ufør har jeg blitt veldig avhengig av han. Det er bedre at jeg klarer å forlate han enn at han forlater meg til slutt, for jeg vet det vil bli tungt og rart å måtte være alene etter så mange år i tospann. Hadde bestemt meg for å klare å fortsette i forholdet etter utroskapen, men jeg tror faktisk ikke at det går. Gi meg et spark i baken til å forlate han! Anonymkode: 86916...e33 På 3 år har kjæresten min dumpet meg og kommet tilbake igjen 3 ganger. Han snakker meg ned og kjefter på meg ukentlig. Han har vært utro en gang. Han har vært styggere mot meg enn noen annen. Jeg klarer å dra fordi jeg vet at jeg ikke fortjener dette. Hva hadde du gitt av råd til venninne? Følg de selv, bry deg om deg selv. Se at du aldri får noe annet ut av han. Anonymkode: 0a59f...afc 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På 3 år har kjæresten min dumpet meg og kommet tilbake igjen 3 ganger. Han snakker meg ned og kjefter på meg ukentlig. Han har vært utro en gang. Han har vært styggere mot meg enn noen annen. Jeg klarer å dra fordi jeg vet at jeg ikke fortjener dette. Hva hadde du gitt av råd til venninne? Følg de selv, bry deg om deg selv. Se at du aldri får noe annet ut av han. Anonymkode: 0a59f...afc Nå har ikke min kjæreste hverken kjeftet eller sagt stygge ting til meg de årene vi har vært sammen, men det er følelsen av at jeg ikke har vært nok for han, siden han har hatt behov for å ha kontakt med andre og nå til slutt var utro i fylla selv om han sa det kun handlet om sex og ingen følelser. Ts Anonymkode: 86916...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå