AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hei, jeg har vært i et forhold med noen i mange år. Forholdet har vært ganske dårlig fra starten av og preget av mye konflikter. Jeg kan ikke komme på en ting som er bra med forholdet vårt akkurat nå. Han er ikke romantisk, har blitt utrolig egoistisk, konstant i dårlig humør, har sjeldent sex(og egoistisk i senga) og vel...null romanse. Jeg har advart han 3 ganger ila 1 måned (før jeg slo opp) om at hvis ting ikke forandrer seg, ville det være slutt mellom oss. Jeg slo opp med han for noen uker siden fordi jeg ikke orket mer, men han ville tydeligvis ikke gjøre det slutt og unnskyldte seg. Jeg sa at vi begge måtte jobbe for forholdet vårt, og at vi måtte finne tilbake til hvordan det var.... Den siste uken har han oppført seg kald mot meg, ser nesten ikke på meg, snakker nesten ikke til meg og behandler meg som en fremmede. Han har slitt med depresjon før og det kan godt mulig at han er i en sånn periode, men jeg orker virkelig ikke mer. Jeg vil tro at alt skal bli bedre, men det blir jo aldri det. Uansett hvor mange samtaler vi har hatt i det siste, klarer ikke han å forandre seg. Hvordan skal jeg være sterk nok til å faktisk gjøre det slutt? Jeg tenker alltid på hans følelser og det er også grunnen til at jeg ikke har klart å gjøre det slutt for godt, men jeg vet at jeg ikke kan være med noen som han lenger. Jeg er ung og vil oppleve ordentlig romanse. Jeg tørr ikke snakke med noen venner eller søsteren min om dette fordi jeg vet ikke om jeg klarer å gjøre det slutt... Tar imot tips...eller noen varmende ord Anonymkode: 354a1...b87
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Kanskje hvis du sier det til søsteren din at du skal gjøre det slutt, så er det det "pushet" du trenger for å gjøre det slutt? For da blir det flaut for deg å feige ut? Du vet at han lover og lyger, så gjør det slutt slik at du får det bra. Den som han utgir seg for å være eksisterer ikke. Anonymkode: b58f8...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå