Gå til innhold

Hvor mange skift i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er bleiefri og bruker truser. Han har svært sjeldent uhell, men her om dagen hadde det kommet litt tiss da han var i bhg.

Da jeg hentet han fikk jeg beskjed om å ta med mer undertøy og bukser til hyllen hans. Jeg gikk inn for å sjekke og ta med skittentøy. Det lå da 3 truser der, 2 langbukser og 2 shortser.

Trenger han mer da? Dette er mer enn nok syns jeg, eller er jeg helt på bærtur?

Anonymkode: 5f9e3...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Min sønn er bleiefri og bruker truser. Han har svært sjeldent uhell, men her om dagen hadde det kommet litt tiss da han var i bhg.

Da jeg hentet han fikk jeg beskjed om å ta med mer undertøy og bukser til hyllen hans. Jeg gikk inn for å sjekke og ta med skittentøy. Det lå da 3 truser der, 2 langbukser og 2 shortser.

Trenger han mer da? Dette er mer enn nok syns jeg, eller er jeg helt på bærtur?

Anonymkode: 5f9e3...967

Høres litt rart ut. Hvor sjeldent har han uhell? Her er vel regelen 2 hele skift for de som er godt ute av bleiene, 3 skift i bleieskiftperioden. Kan de ha blandet sammen hans plass med en annens?

Skrevet

3 skift , masse truser 

Anonymkode: e1440...5de

Skrevet

Kan være de har sjekket feil. Jeg pleier bare å ha to skift. Hadde han hatt mye uhell hadde det sikkert vært lurt med flere, men høres jo ikke sånn ut. Har opplevd at barnehagen sier jeg må ta med ditt og datt, men så er det jo skift på plassen hennes som de tydeligvis ikke har sett. 

Anonymkode: 87eb9...e21

Skrevet

Kanskje de har sett feil, ja. Vi har hatt tre skift i barnehagen til vår bleieslutter (tre bukser, tre truser og tre par sokker). Men jeg tok med det ene hjem i går fordi hun ikke har hatt uhell der, og vi egentlig godt kan trenge de klærne hjemme. 

Anonymkode: 3a703...5f1

Skrevet

Ville antatt de hadde blingset og sett feil. Det skjer støtt og stadig i vår bhg. Akkurat i første mest uhellssvangre bleie-slutt-perioden hadde vel vi med tre skift. Men til vanlig har vi maks to til fire-åringen. 

Anonymkode: ac969...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...