AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Har du det? Jeg har blant annet slått til en ansatt og kastet ting på de. Jeg brydde meg ikke da det skjedde, men får dårlig samvittighet nå. Jeg har det mye bedre nå enn da dette skjedde. Anonymkode: 98539...33a 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Har aldri gjort noe slikt. Anonymkode: 34976...fe6
AnonymousBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Ikke på den måten, men det er jo forståelig at du og andre i samme situasjon når man sitter inne med private plager som er vanskelige å håndtere. Hadde det vært en ide å ta kontakt med personen(e) du slo og kastet ting på, for å forklare at hendelsene på en måte ikke var deg, men depresjonen eller det du strevde med?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Nei... det verste jeg har gjort er å forlate rommet i sinne og panikk. Er jo litt respektløst å ikke ta imot hjelp og bare gå når ting blir vanskelig. Samtidig så er det ikke verdens undergang. 🤷♀️ Anonymkode: 0c8b1...5de 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei... det verste jeg har gjort er å forlate rommet i sinne og panikk. Er jo litt respektløst å ikke ta imot hjelp og bare gå når ting blir vanskelig. Samtidig så er det ikke verdens undergang. 🤷♀️ Anonymkode: 0c8b1...5de Det har jeg gjort mange ganger. Anonymkode: 98539...33a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Stjålet i butikker og av familie, solgt diverse seksuelle tjenester. Anonymkode: 8e95d...11e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 Har latt meg utnytte av menn seksuelt, vi snakker typ kanskje 20. Jeg er kristen og dette er noe av det verste jeg bærer på, føler så mye skam og at jeg havner rett i helvete. Angrer også på selvskading, og at jeg var voldelig mot foreldrene mine som barn. Lot meg også utnytte som barn, blant annet ved at menn via nettet tvang meg til å gjøre seksuelle ting på kamera. Anonymkode: 889db...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har latt meg utnytte av menn seksuelt, vi snakker typ kanskje 20. Jeg er kristen og dette er noe av det verste jeg bærer på, føler så mye skam og at jeg havner rett i helvete. Angrer også på selvskading, og at jeg var voldelig mot foreldrene mine som barn. Lot meg også utnytte som barn, blant annet ved at menn via nettet tvang meg til å gjøre seksuelle ting på kamera. Anonymkode: 889db...bf7 Jeg var også veldig voldelig som barn ☹️ Anonymkode: 98539...33a
Avstand Skrevet 31. august 2022 #9 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du det? Jeg har blant annet slått til en ansatt og kastet ting på de. Jeg brydde meg ikke da det skjedde, men får dårlig samvittighet nå. Jeg har det mye bedre nå enn da dette skjedde. Anonymkode: 98539...33a Har skrevet stygge meldinger til noen. Ikke som i at jeg mobbet vedkommende, men jeg var irritert på at jeg alltid fikk kritikk for noe jeg gjorde eller ikke. Det var depresjonen som gjorde at jeg var slik, men jeg hadde ikke helt den ønskede oppførselen og det taklet jeg ikke å få kritikk for. Så endte med at jeg skrev sinte meldinger til den som ga meg tilbakemeldinger om det. Vil ikke di hvilken relasjon jeg hadde til vedkommende. Blir flau når jeg tenker på det nå. Har også kjeftet mye på mamma og var alltid sint mot lillesøsteren min. Fordi jeg hadde så mer enn nok med meg selv og orket ikke at hun (som er et barn) krevde oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #10 Skrevet 31. august 2022 Jeg har brukt kroppen min for å få det jeg ønsker. Vært utro. Skakkjørt økonomien min. Frastøt meg mennesker jeg egentlig bryr meg om. Skadet meg selv. Ødelagt ting rundt meg. Anonymkode: 030fc...70f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 Jeg har såret folk og kanskje vært litt ufin mot dem, og har bedt om unnskyldning. Den har ikke blitt tatt imot så antar at jeg bare må leve med at depresjonen gjorde at jeg ikke akkurat har vært like hyggelig alltid. Men dårlig samvittighet det har jeg og skulle ønske at jeg kunne ta det tilbake. Anonymkode: 7efc4...f74
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 To selvmordsforsøk (har dårlig samvittighet for familien) Nedrig å tenke på hvor hjelpeløs, stakkarslig og ustabil jeg må ha vært når jeg var innlagt. Husker bare bruddstykker og gremmes. Aldri vært voldelig heldigvis. Etter traumebehandling er jeg så og si frisk og i full funksjon😊 Det er håp! Anonymkode: eeec7...4c1 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #13 Skrevet 31. august 2022 Det verste jeg har gjort var da jeg som 15-åring lot bestevenninna mi ta ansvar for livet mitt. Hun ble satt i mange vanskelige situasjoner pga meg. Blir fryktelig uvel av å tenke på det. Har lyst til å snakke med henne om det, men vi har ikke kontakt nå i dag. Jeg er nå i midten av 20-årene. Jeg var jo da bare et barn, så prøver å fortelle meg selv at det tross alt ikke var mitt ansvar å skjønne hvor syk jeg var. Noen andre enn bestevenninna mi (les: de voksne) skulle ha fanget det opp. Anonymkode: 49a7e...88b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har latt meg utnytte av menn seksuelt, vi snakker typ kanskje 20. Jeg er kristen og dette er noe av det verste jeg bærer på, føler så mye skam og at jeg havner rett i helvete. Angrer også på selvskading, og at jeg var voldelig mot foreldrene mine som barn. Lot meg også utnytte som barn, blant annet ved at menn via nettet tvang meg til å gjøre seksuelle ting på kamera. Anonymkode: 889db...bf7 Samme her, bortsett fra religionsbiten og jeg slo ikke foreldrene mine (de slo meg), men andre barn. Helt forferdelig, har du fått bearbeidet det? Anonymkode: 67c13...efd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her, bortsett fra religionsbiten og jeg slo ikke foreldrene mine (de slo meg), men andre barn. Helt forferdelig, har du fått bearbeidet det? Anonymkode: 67c13...efd Pappa slo meg også Nei har ikke fått bearbeidet og fungerer svært dårlig den dag idag. Hva med deg ❤️ Anonymkode: 889db...bf7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 Ja. Har brukt for mye tid på å hate livet. Og jeg rævkjørte forholdet ned en jeg elsket. Var for krevende. Ti år senere og jeg er 30 og fryktelig takknemlig for å ha blitt mye bedre! Anonymkode: be0c2...fbe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pappa slo meg også Nei har ikke fått bearbeidet og fungerer svært dårlig den dag idag. Hva med deg ❤️ Anonymkode: 889db...bf7 Så trist 💔her og, gjør så godt jeg kan Anonymkode: 67c13...efd
aazy Skrevet 1. september 2022 #18 Skrevet 1. september 2022 Jepp. Pådratt meg gjeld, vore ufin mot folk som meinte godt, støtt vekk tidlegare nære vener. Vil forklare kva eg gjorde, men dei fleste har gått vidare i livet, og det kjennest feigt og teit ut å "gje depresjonen skulda". Det er jo eg som gjorde det, og 100% mi skuld. Vanskeleg å balansere det å ta ansvar, med å gje kontekst og forklare at det eg gjorde var utruleg dårleg gjort.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #19 Skrevet 1. september 2022 Jeg mista ei god venninne. Ellers så angrer jeg egentlig på flere ting, skrev EM artikkel.som var svært utlevering og var en del i media. Samt har mange arr. Skulle ønske det var ugjort, men alt hadde jo sin grunn Anonymkode: 6ac06...ba2
Gjest theTitanic Skrevet 1. september 2022 #20 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 21.34): Har du det? Jeg har blant annet slått til en ansatt og kastet ting på de. Jeg brydde meg ikke da det skjedde, men får dårlig samvittighet nå. Jeg har det mye bedre nå enn da dette skjedde. Anonymkode: 98539...33a I psykose eller skylder du på psykisk sykdom for dårlig oppførsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå