Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg mistenker at jeg begynner å få noen slags plager i bekkenet. Vet ikke hva det kalles, bekkenløsning eller låsning?

Uansett, hva var de første tegna på at du fikk det? Eller kom det bare som et pang?

Jeg har begynnende smerter mellom rumpa og korsryggen på begge sider. Livredd for å få disse plagene allerede, er bare 11+1 😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Newgirll skrev (19 minutter siden):

Hei!

Jeg mistenker at jeg begynner å få noen slags plager i bekkenet. Vet ikke hva det kalles, bekkenløsning eller låsning?

Uansett, hva var de første tegna på at du fikk det? Eller kom det bare som et pang?

Jeg har begynnende smerter mellom rumpa og korsryggen på begge sider. Livredd for å få disse plagene allerede, er bare 11+1 😞

Jeg kjente det først i korsryggen og nedover ene beinet. Det var rundt uke 11-12, som er ganske vanlig👀 

Skal sies at jeg ble veldig plaget. Anbefaler deg å kontakte fysioterapeut med en gang bare 😊 Be eventuelt om tilrettelegging på jobb. 

Skrevet

Hos meg begynte det i den ene hoftekula i uke 18, så ble det bare verre og verre. Anbefaler å begynne med forebyggende behandling med en gang!

Anonymkode: 10c0c...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...