AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Hei☺️ Jeg får sterkere og sterkere følelser for en mann jeg ser ukentlig på en fritidsinteresse. Jeg er singel, han er gift og har to barn. Jeg ville aldri i verden tatt noe som helst av initiativ i en sånn situasjon, så dette er min hemmelighet, og det har det vært lenge. Men dersom han og kona mot formodning skulle skille seg, så står saken annerledes. Kan noen som driver med tarot legge kort for meg på dette? Hva med dere klarsynte? Ser dere noe? Jeg blir helt sprø av denne situasjonen❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 Sender tråden opp igjen, i håp om at noen klarsynte vil hjelpe❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Hvis du skriver her med brukernavn, så kan skrive til deg privat og gjøre en rask reading for deg Anonymkode: 5388f...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du skriver her med brukernavn, så kan skrive til deg privat og gjøre en rask reading for deg Anonymkode: 5388f...ae8 Det høres veldig fristende ut, men det er noen som vet hvem jeg er her inne, som jeg ikke vil skal vite om dette, så jeg tør ikke ta sjansen dessverre. Men tusen takk😊 Blir veldig glad om du vil gjøre en reading her i tråden❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis du skriver her med brukernavn, så kan skrive til deg privat og gjøre en rask reading for deg Anonymkode: 5388f...ae8 Hadde du syns det var ok om du deler ditt brukernavn, så kan jeg ta kontakt på din PM? ☺️❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. september 2022 #6 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde du syns det var ok om du deler ditt brukernavn, så kan jeg ta kontakt på din PM? ☺️❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Det er minst like interessant hvordan du tror du blir spådd uten at navnet på dere vites. Du må da tro vi ser det likevel hvis vi skal spå deg. Vi skal også se navnene på de to du tenker på. Da må det vel være enklere å hacke seg inn på KG enn å hacke seg inn i hodet til en anonym bruker? Du vet at når noen stokker kortene sine så stritter de ikke mot å bli lagt ut og at svarene ikke er å stole på når de er lagt ut da? Du vet at med de få kortene som uerfarne bruker blir svarene så generelle at de kan passe for alle og at svarene på spørsmålene dere får her blir farget av blanding mellom forestillingsevne og inntrykk lesere får fra deg. Det kalles cold reading og glem det; klarsynte og de som kan spå i kort vet hva de driver med. De tror ikke de har evner de ikke har, men de vet om begrensningene sine, så ingen som kan spå eller er klarsynte gidder å svare noen de kaster bort tiden på. Oppvisningen i hvordan ikke bli spådd/spå noen er ikke yndlingssporten til ekte spådamer. Endret 3. september 2022 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Del Skrevet 3. september 2022 Lawyam skrev (4 minutter siden): Det er minst like interessant hvordan du tror du blir spådd uten at navnet på dere vites. Du må da tro vi ser det likevel hvis vi skal spå deg. Du vet at når noen stokker kortene sine så stritter de ikke mot å bli lagt ut og at svarene ikke er å stole på når de er lagt ut da? Du vet at med de få kortene som uerfarne bruker blir svarene så generelle at de kan passe for alle og at svarene på spørsmålene dere får her blir farget av blanding mellom forestillingsevne og inntrykk lesere får fra deg. Det kalles cold reading og glem det; klarsynte og de som kan spå i kort vet hva de driver med. De tror ikke de har evner de ikke har, men de vet om begrensningene sine, så ingen som kan spå eller er klarsynte gidder å svare noen de kaster bort tiden på. Oppvisningen i hvordan ikke bli spådd/spå noen er ikke yndlingssporten til ekte spådamer. Jeg tror så absolutt at mange useriøse driver med cold reading. Men jeg tror også at de som virkelig har klarsynte evner, eller en veldig god intuisjon, kan spå/lese personer her inne selv om de ikke har et navn å gå etter. Jeg har erfart det et par ganger her inne selv, at noen spår veldig riktig på meg, selv om jeg har skrevet som anonym. Jeg ser også at flere andre her inne har samme erfaring. Jeg er ikke klarsynt selv, og har aldri lagt kort, så jeg vet jo ikke hvordan det fungerer. Men jeg kan tenke meg at hver og en som leser kort og som spår, opplever dette ulikt. Selv om jeg ikke har klarsynte evner, er jeg veldig åndelig og åpen av meg, og tror med hele meg på at det fins mye mellom himmel og jord vi ikke kjenner til. Jeg tror med hele meg at klarsynte med gode evner fint kan lese en person uten å ha fått noe navn. Jeg tror de får bilder eller beskjeder på et vis, med dette er helt sikkert individuelt, dette også. Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. september 2022 #8 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror så absolutt at mange useriøse driver med cold reading. Men jeg tror også at de som virkelig har klarsynte evner, eller en veldig god intuisjon, kan spå/lese personer her inne selv om de ikke har et navn å gå etter. Jeg har erfart det et par ganger her inne selv, at noen spår veldig riktig på meg, selv om jeg har skrevet som anonym. Jeg ser også at flere andre her inne har samme erfaring. Jeg er ikke klarsynt selv, og har aldri lagt kort, så jeg vet jo ikke hvordan det fungerer. Men jeg kan tenke meg at hver og en som leser kort og som spår, opplever dette ulikt. Selv om jeg ikke har klarsynte evner, er jeg veldig åndelig og åpen av meg, og tror med hele meg på at det fins mye mellom himmel og jord vi ikke kjenner til. Jeg tror med hele meg at klarsynte med gode evner fint kan lese en person uten å ha fått noe navn. Jeg tror de får bilder eller beskjeder på et vis, med dette er helt sikkert individuelt, dette også. Anonymkode: 1ed25...3a8 Jeg har erfaring. Vi blir lurt. Vi mennesker reagerer ofte likt på ting og det er enkelt å tenke at du er som meg og at det jeg leser eller hører du sier stemmer fordi vi gjenkjenner tankene våre. Klarsynthet ligger hakket over og det handler mest å kunne se forbi illusjonene og tankene, men selvfølgelig å ta det i betraktning, og for å si det på godt norsk det ordet som stammer fra clairvoyance; evnen å se klart. Vi ser ikke særlig klart hvis vi ikke klarer å skille drømmer og fantasier fra virkelighet. De som spår her inne har ikke evnen fordi de ikke er kjent med kunsten og ikke har erfaringen som skal til for å skille det ene fra det andre. Det kommer med årene. Vi startet alle med illusjoner om hva å spå er, men det er å lære seg å tømme hjernen og fokusere blikket der det skal holdes som er kunsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Del Skrevet 3. september 2022 Lawyam skrev (31 minutter siden): De som spår her inne har ikke evnen fordi de ikke er kjent med kunsten og ikke har erfaringen som skal til for å skille det ene fra det andre. Jeg tenker at alle de som spår her inne er ulike, har ulike evner og ulike grader av klarsynthet. Man kan ikke si det du skriver her, nettopp fordi alle er ulike. Ja, kanskje noen av dem ikke har evnen, men det er flere av dem som har sterke evner. De er alle ulike, på hver sin måte. Og jeg setter stor pris på hjelpen jeg har fått de gangene en av de klarsynte har hjulpet meg. Jeg ønsker ikke at denne tråden skal bli en videre diskusjon av hvorvidt de klarsynte her inne har evner eller ikke, så derfor håper jeg vi kan la temaet ligge. Jeg håper fortsatt på hjelp fra dere klarsynte ang spørsmålet i Hi, veldig takknemlig om dere vil hjelpe❤️ Anonymkode: 1ed25...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå