AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Har disse to tegnene samme mål? Det er den i sort skrift som jeg har akkurat nå. Skal bytte til den blåe. Vil dette passe? Har begge bruksanvisningene samme mål?? Anonymkode: 6ac9c...b2d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Ser slik ut den gamle er 1 cm større over benken i dybden, men er like store utskjæringer. Men skader selvfølgelig aldri å dobbeltsjekke med ikea Anonymkode: 81497...c33
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser slik ut den gamle er 1 cm større over benken i dybden, men er like store utskjæringer. Men skader selvfølgelig aldri å dobbeltsjekke med ikea Anonymkode: 81497...c33 Takk🙂 Hvordan skal jeg dobbel sjekke? får man hjelp til noe sånt over tlf eller må jeg møte opp? Den modellen i svart skrift er en utgått vare så vet ikke om de kan hjelpe til 😪 Ts Anonymkode: 6ac9c...b2d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk🙂 Hvordan skal jeg dobbel sjekke? får man hjelp til noe sånt over tlf eller må jeg møte opp? Den modellen i svart skrift er en utgått vare så vet ikke om de kan hjelpe til 😪 Ts Anonymkode: 6ac9c...b2d Spørr de i kjøkkenavdelingen når du er der, send mail til kundeservice eller ring inn Anonymkode: 81497...c33
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spørr de i kjøkkenavdelingen når du er der, send mail til kundeservice eller ring inn Anonymkode: 81497...c33 Ok takk. Kan ta en tur innom ikea😀. Også lurte jeg på en ting til...hvis man skal bytte fra keramisk topp til induksjons topp..er det bare å ta den gamle ut og sette på plass den nye? Eller er det noe annet man må også gjøre for at det er induksjonstopp? Anonymkode: 6ac9c...b2d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok takk. Kan ta en tur innom ikea😀. Også lurte jeg på en ting til...hvis man skal bytte fra keramisk topp til induksjons topp..er det bare å ta den gamle ut og sette på plass den nye? Eller er det noe annet man må også gjøre for at det er induksjonstopp? Anonymkode: 6ac9c...b2d Du må sjekke om du har nok strøm på sikringer. Og rett type stikkontakt. Anonymkode: 948f2...91f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må sjekke om du har nok strøm på sikringer. Og rett type stikkontakt. Anonymkode: 948f2...91f Tar induksjon mer strøm enn kreamisk? Anonymkode: 6ac9c...b2d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar induksjon mer strøm enn kreamisk? Anonymkode: 6ac9c...b2d Ikke nødvendigvis, men den bruker mer på kortere tid, siden den koker opp mye raskere. Så da må man ha nok kapasitet på strøm. Google it. Anonymkode: 948f2...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå