Gå til innhold

Kan noen please hjelpe meg med mål?🥲

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har disse to tegnene samme mål? Det er den i sort skrift som jeg har akkurat nå. Skal bytte til den blåe. Vil dette passe?

Har begge bruksanvisningene samme mål??

Screenshot_20220829-235618_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220830-204242_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 6ac9c...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser slik ut :) den gamle er 1 cm større over benken i dybden, men er like store utskjæringer. Men skader selvfølgelig aldri å dobbeltsjekke med ikea :)

Anonymkode: 81497...c33

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser slik ut :) den gamle er 1 cm større over benken i dybden, men er like store utskjæringer. Men skader selvfølgelig aldri å dobbeltsjekke med ikea :)

Takk🙂

Hvordan skal jeg dobbel sjekke? får man hjelp til noe sånt over tlf eller må jeg møte opp?

Den modellen i svart skrift er en utgått vare så vet ikke om de kan hjelpe til 😪

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Takk🙂

Hvordan skal jeg dobbel sjekke? får man hjelp til noe sånt over tlf eller må jeg møte opp?

Den modellen i svart skrift er en utgått vare så vet ikke om de kan hjelpe til 😪

Ts

Spørr de i kjøkkenavdelingen når du er der, send mail til kundeservice eller ring inn :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spørr de i kjøkkenavdelingen når du er der, send mail til kundeservice eller ring inn :)

Ok takk. Kan ta en tur innom ikea😀. Også lurte jeg på en ting til...hvis man skal bytte fra keramisk topp til induksjons topp..er det bare å ta den gamle ut og sette på plass den nye? Eller er det noe annet man må også gjøre for at det er induksjonstopp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok takk. Kan ta en tur innom ikea😀. Også lurte jeg på en ting til...hvis man skal bytte fra keramisk topp til induksjons topp..er det bare å ta den gamle ut og sette på plass den nye? Eller er det noe annet man må også gjøre for at det er induksjonstopp?

Du må sjekke om du har nok strøm på sikringer. Og rett type stikkontakt. 

Anonymkode: 948f2...91f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må sjekke om du har nok strøm på sikringer. Og rett type stikkontakt. 

Tar induksjon mer strøm enn kreamisk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar induksjon mer strøm enn kreamisk?

Ikke nødvendigvis, men den bruker mer på kortere tid, siden den koker opp mye raskere. Så da må man ha nok kapasitet på strøm. Google it. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...