Gå til innhold

Jamina og Stian Blipp

Jolanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krokanrullene skrev (23 timer siden):

Nei, det er dessverre fakta 

rart ikke flere dør i trafikken da, de fleste jeg kjenner og bekjente har snudd barnet før 2 års alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (46 minutter siden):

rart ikke flere dør i trafikken da, de fleste jeg kjenner og bekjente har snudd barnet før 2 års alder

De som dør kan ikke fortelle det, at de fleste  gjør det tviler jrg på. Er hvertfall ikke vanlig rundt her eller der vi bodde før. Å velger lan å snu på tross av anbefalinger , tenker jeg man er litt kort.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

De som dør kan ikke fortelle det, at de fleste  gjør det tviler jrg på. Er hvertfall ikke vanlig rundt her eller der vi bodde før. Å velger lan å snu på tross av anbefalinger , tenker jeg man er litt kort.

her jeg bor er det svært få som sitter bakovervendt etter 2. rart man er kort hver gang man gjør noe ikke alle andre gjør😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (Akkurat nå):

her jeg bor er det svært få som sitter bakovervendt etter 2. rart man er kort hver gang man gjør noe ikke alle andre gjør😏

Å gå i mot forsking og anbefalinger på den måten , gjør at msn fremstår som kort ja. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (1 time siden):

Å gå mot klare anbefalinger fra etater som jobber med dette betyr at man er mer enn litt kort, ja. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
cas12 skrev (3 timer siden):

De du kjenner? Det er sånn da, at de som har dødd (blant annet de rundt 100 i året! tidligere) ikke er her for å si noe annet.

Elendig argument, for øvrig. «De jeg kjenner.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (3 timer siden):

Men har de vært i alvorlige bilulykker? Det er jo da det spiller en rolle hvilke vei barnet sitter 🙄man faller ikke død om hvis man sitter forovervendt, altså. Det må en ulykke til 😅

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av å se denne videoen, får dårlig samvittighet for at jeg ikke sikret mine barn bedre, selv om de nå er over 20..

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (20 timer siden):

Er dette en barnebilsetetråd ?

Damla skrev (På 1.12.2022 den 0.39):

Kan dere diskutere bilstol i en egen tråd? 

Dere er hjertelig velkommen til å diskutere andre ting om dere vil. Det var dette som ble tatt opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...