Jolanda Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Hvorfor er det ingen som reagerer på barneeksponeringen her? Det reklameres for barn over en lav sko, de utleveres i Podcasten babyboom, blant annet om sykehusinnleggelse, og det legges ut bilder i bleia, relativt nært bilde i turndrakt osv. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 Enig, eksponering av barn er en uting og burde settes en stopper for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 Jolanda skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det ingen som reagerer på barneeksponeringen her? Det reklameres for barn over en lav sko, de utleveres i Podcasten babyboom, blant annet om sykehusinnleggelse, og det legges ut bilder i bleia, relativt nært bilde i turndrakt osv. Har aldri sett barna deres jeg, så de er vel ikke så ille 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2022 cas12 skrev (Akkurat nå): Har aldri sett barna deres jeg, så de er vel ikke så ille Da har du åpenbart ikke vært inne på deres Instagram eller seher.no. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 30. august 2022 #5 Del Skrevet 30. august 2022 For noe reinspikka tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Skjønne mennesker❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. august 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 31. august 2022 misssixty skrev (9 timer siden): For noe reinspikka tull! Absolutt ikke. Det er jo bare å se på Instagram eller høre på poden det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. august 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 31. august 2022 Gossip1 skrev (8 timer siden): Skjønne mennesker❤️ Ja, absolutt, men det betyr ikke at å brette ut barna liv er greit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 31. august 2022 #9 Del Skrevet 31. august 2022 Gossip1 skrev (8 timer siden): Skjønne mennesker❤️ Det er ingen grunn god nok til å eksponere små barn uten samtykkekompetanse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 31. august 2022 #10 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) cas12 skrev (23 timer siden): Har aldri sett barna deres jeg, så de er vel ikke så ille Jo, det er ille. De hadde knapt rukket å klippe navlestrengen før barnet ble brukt i Cubus-reklame. Nå er jeg ikke stor fan av Blipp men hadde faktisk sett for meg at han var av den typen som skjermet sine barn istedetfor å tvinge de inn i den kyniske bransjen som han selv kjenner veldig godt til uten deres samtykke Endret 31. august 2022 av non_stop 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 31. august 2022 #11 Del Skrevet 31. august 2022 Oh, husker de var innom butikken min før jul engang, han bar blid som en sol, mens hun BLIKKET meg opp og ned og var pottesur. Jeg sa hei med et smil og hadet bra med et smil, og han svarte blidt tilbake, men hun var skikkelig gretten .. Etter det så har jeg unngått hver eneste artikkel osv med henne i 😂 Hu virket så forbanna lite hyggelig 😂😂 Så vet ikke noe om barna. Måtte bare få ut det andre. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 31. august 2022 #12 Del Skrevet 31. august 2022 Er det virkelig en person som heter blipp til etternavn, eller er det et slags stagename eller noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. august 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 31. august 2022 Akvarium85 skrev (2 minutter siden): Er det virkelig en person som heter blipp til etternavn, eller er det et slags stagename eller noe? Nei, han heter det faktisk. Men han het det ikke som barn, har byttet til det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 31. august 2022 #14 Del Skrevet 31. august 2022 Jolanda skrev (23 timer siden): Da har du åpenbart ikke vært inne på deres Instagram eller seher.no. Veldig lite av barna på Blipp sin insta sammenlignet med andre influensere og ikke-influensere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 31. august 2022 #15 Del Skrevet 31. august 2022 Jolanda skrev (40 minutter siden): Nei, han heter det faktisk. Men han het det ikke som barn, har byttet til det selv. Han heter Glopholm til etternavn. Vet ikke om han formelt har byttet til Blipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 31. august 2022 #16 Del Skrevet 31. august 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Han heter Glopholm til etternavn. Vet ikke om han formelt har byttet til Blipp. Han har formelt byttet til Blipp og det har Jamina også. Han fikk kallenavnet Blipp fordi han drev med beatboxing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 31. august 2022 #17 Del Skrevet 31. august 2022 Zebrina skrev (1 time siden): Oh, husker de var innom butikken min før jul engang, han bar blid som en sol, mens hun BLIKKET meg opp og ned og var pottesur. Jeg sa hei med et smil og hadet bra med et smil, og han svarte blidt tilbake, men hun var skikkelig gretten .. Etter det så har jeg unngått hver eneste artikkel osv med henne i 😂 Hu virket så forbanna lite hyggelig 😂😂 Så vet ikke noe om barna. Måtte bare få ut det andre. Skummelt å tro på noe man leser på nett, men jeg tviler ikke på dette. Tror kjendisstatusen går til hodet på en del folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. august 2022 #18 Del Skrevet 31. august 2022 jentekvinne skrev (2 timer siden): Skummelt å tro på noe man leser på nett, men jeg tviler ikke på dette. Tror kjendisstatusen går til hodet på en del folk. Det gjør det sikkert og blipp var veldig stor stjerne noen år. Nok til at det ble skjult at han kjørte i fyllla for noen år siden. Det kom ut flere år etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. september 2022 #19 Del Skrevet 1. september 2022 Justlooking skrev (9 timer siden): Det gjør det sikkert og blipp var veldig stor stjerne noen år. Nok til at det ble skjult at han kjørte i fyllla for noen år siden. Det kom ut flere år etter. Mistet han lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 1. september 2022 #20 Del Skrevet 1. september 2022 Zebrina skrev (17 timer siden): Oh, husker de var innom butikken min før jul engang, han bar blid som en sol, mens hun BLIKKET meg opp og ned og var pottesur. Jeg sa hei med et smil og hadet bra med et smil, og han svarte blidt tilbake, men hun var skikkelig gretten .. Etter det så har jeg unngått hver eneste artikkel osv med henne i 😂 Hu virket så forbanna lite hyggelig 😂😂 Så vet ikke noe om barna. Måtte bare få ut det andre. Tror vel hun er noe da🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå