Gå til innhold

Mannen handler bare på Jacobs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at det er litt voldsomt. Vi prøver å spare penger før vinteren( stort gammelt hus, dårlig isolert). Vi har blitt enige om å kutte ned på unødvendig luksus. Vi droppet sydenferie i år. Reiste på hytta istedenfor. Men jeg klarer ikke å få mannen til å handle på hverken Rema 1000 eller Joker. 

Han sier at vi må hjelpe det lokale næringslivet. Greit nok det, men kommer Jacobs til å slite hvis vi handler der 1 gang i måneden istedenfor flere dager hver uke?

Anonymkode: 9f3ed...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette løses enkelt: Du handler for deg, på rema og andre butikker, han handler snobbematen sin på Jacobs

Anonymkode: b4403...12a

• Liker 1
Skrevet

JOKER?! Det må jo være den dyreste butikken jeg har vært innom i alle fall.

Anonymkode: b6805...fbb

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Joker og Javobs er like dyrt

Anonymkode: affc0...e22

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Joker er jo svindyr, da er Meny billigere. 

Skrevet

Jacobs er da ikke mer lokalt enn Kiwi. Maisen er like lite kortreist uansett.

Det er vel mest markedsføring.

Anonymkode: ed54c...392

• Liker 2
Skrevet

Da får du ta deg av handelen. Men Joker er da ikke vel ikke så billig, husker ikke helt prisene der for jeg synes de butikkene er så dårlige.

Anonymkode: 36491...aa0

Skrevet

Joker er også dyrt!!😱

Få dere separat økonomi. Har dere felles må du ha noe å si på hvor dere handler. Og det må være Rema. Ikke joker eller Jacobs

Anonymkode: e26b0...850

Skrevet

Ha ha, han skal være «solidarisk» for å støtte en millionær- kjede? 😆 Slik at dere skal få mindre å rutte med? Eeehhhhhh. ..... Tror du må ta kalkulatoren foran han og forklare enkel matte! 

Anonymkode: 4c0d4...37d

Skrevet

Rena og Kiwi er vel de billigste butikkene, samt Coop Extra hakk i hæl. 

• Liker 1
Skrevet

Rema så klart 😜

Skrevet

Ha, ha! Jeg bodde rett ved Jacobs ved Holtet før. Slutta helt å handle der da vi kun handla inn til grønnsaksuppe og det ble over 300 kroner  og det er over 10b år siden

Anonymkode: 77ff6...e67

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dyrest er Jacobs, Meny, Joker og Coop Mega.

Alle disse kjedene har varer på tilbud hver uke, + 10kr- marked innimellom. Men for å få noe ut av det må man bevisst kun kjøpe varene på tilbud og ikke ta resten av ukeshandelen der.. Da går jo vinninga opp i spinninga. 

Kiwi har mye bedre utvalg enn Rema, og er ganske lik dem i pris. 

Skrevet

Jacobs er vel en like "nasjonal kjede" som for eksempel KIWI eller Rema 1 000 eller what ever. 

Så at man ønsker å "støtte lokale bedrifter" er i alle fall 100 prosent piss preik.  

Anonymkode: 086fb...daa

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Joker er også dyrt!!😱

Få dere separat økonomi. Har dere felles må du ha noe å si på hvor dere handler. Og det må være Rema. Ikke joker eller Jacobs

Jeg er på Joker bare for å få med meg ting som er på tilbud. Da er det billig!

Anonymkode: 1a1a0...547

Skrevet

Med alle de gode leveringstjenestene i dag, så skjønner jeg ikke at folk lenger gidder å fysisk dra i butikken i det hele tatt.

Anonymkode: 7dd80...b96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Med alle de gode leveringstjenestene i dag, så skjønner jeg ikke at folk lenger gidder å fysisk dra i butikken i det hele tatt.

Her jeg bor er det kun Joker som leverer, og det blir dyrt 😕 Håper Oda kommer her!

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

den muligheten der er som regel bare tilgjengelig i de litt større byene.  

0g det blir uansett ekstra dyrt i lengden, på grunn av leveringen....      

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2022 den 20.31):

Jeg føler at det er litt voldsomt. Vi prøver å spare penger før vinteren( stort gammelt hus, dårlig isolert). Vi har blitt enige om å kutte ned på unødvendig luksus. Vi droppet sydenferie i år. Reiste på hytta istedenfor. Men jeg klarer ikke å få mannen til å handle på hverken Rema 1000 eller Joker. 

Han sier at vi må hjelpe det lokale næringslivet. Greit nok det, men kommer Jacobs til å slite hvis vi handler der 1 gang i måneden istedenfor flere dager hver uke?

Anonymkode: 9f3ed...f72

Jacobs eies av Norgesgruppen, som for øvrig eier Spar, Joker, Kiwi, Meny m. fl. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

den muligheten der er som regel bare tilgjengelig i de litt større byene.  

0g det blir uansett ekstra dyrt i lengden, på grunn av leveringen....      

Om jeg ikke misforstod det du skrev: levering er jo ikke dyrt (om ikke det er «bakt» inn i prisen..😏). Vi bestiller fra Oda ukentlig, og tar et leveringstidspunkt hvor leveringen er gratis eller 9kr. Og prisnivået er overhodet ikke over på varene heller, heldigvis.9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...