hoopahoopa Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Hei! Jeg er relativt ny på dette, opplegget. Er på første runde med å igangsette blødning, fikk blødning på fredag, så skulle jeg begynne på letrozol på blødning dag 3., Så står det på pakken"2 tabletter daglig fra 3. - 7. Syklusdag" slik jeg forstår det skal jeg da ta til og med 7. dag, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 hoopahoopa skrev (8 minutter siden): Hei! Jeg er relativt ny på dette, opplegget. Er på første runde med å igangsette blødning, fikk blødning på fredag, så skulle jeg begynne på letrozol på blødning dag 3., Så står det på pakken"2 tabletter daglig fra 3. - 7. Syklusdag" slik jeg forstår det skal jeg da ta til og med 7. dag, stemmer dette? Ja stemmer, du skal ta i 5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow91 Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 hoopahoopa skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er relativt ny på dette, opplegget. Er på første runde med å igangsette blødning, fikk blødning på fredag, så skulle jeg begynne på letrozol på blødning dag 3., Så står det på pakken"2 tabletter daglig fra 3. - 7. Syklusdag" slik jeg forstår det skal jeg da ta til og med 7. dag, stemmer dette? Vet du hvorfor du skal starte rett på dobbel dose med Letrozol? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoopahoopa Skrevet 30. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2022 Yellow91 skrev (7 minutter siden): Vet du hvorfor du skal starte rett på dobbel dose med Letrozol? 😊 Gyn sa fordi han ikke kunne se tegn til noen egg som var i nærheten av klar til p slippes, eller noe i den duren. Fikk det ikke helt med meg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå