Gå til innhold

Letrozol

hoopahoopa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er relativt ny på dette, opplegget. Er på første runde med å igangsette blødning, fikk blødning på fredag, så skulle jeg begynne på letrozol på blødning dag 3., Så står det på pakken"2 tabletter daglig fra 3. - 7. Syklusdag" slik jeg forstår det skal jeg da ta til og med 7. dag, stemmer dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hoopahoopa skrev (8 minutter siden):

Hei! Jeg er relativt ny på dette, opplegget. Er på første runde med å igangsette blødning, fikk blødning på fredag, så skulle jeg begynne på letrozol på blødning dag 3., Så står det på pakken"2 tabletter daglig fra 3. - 7. Syklusdag" slik jeg forstår det skal jeg da ta til og med 7. dag, stemmer dette? 

Ja stemmer, du skal ta i 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoopahoopa skrev (2 timer siden):

Vet du hvorfor du skal starte rett på dobbel dose med Letrozol? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow91 skrev (7 minutter siden):

Vet du hvorfor du skal starte rett på dobbel dose med Letrozol? 😊

Gyn sa fordi han ikke kunne se tegn til noen egg som var i nærheten av klar til p slippes, eller noe i den duren.  Fikk det ikke helt med meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...