AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Teit overskrift men.. En jeg har ligget med er av og på med om han er på meg, eller om han driter fullstendig i meg. Nå har jeg bestemt meg for å være hard mot han, og ikke gi av meg selv. Men jeg er svak for han.. VELDIG svak. Hva gjør jeg, for å være sterk i en sammenheng som dette? Vi ser hverandre omtrent annenhver dag i sosiale settinger. Anonymkode: a5e4f...65a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Ha et liv. Fokuser på de tingene som driver deg fremover. Innstill deg på at du har det like godt uten han. Tving deg til ikke å tenke på han. Kom deg videre. Han er ikke interessert Anonymkode: 0a09c...90c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha et liv. Fokuser på de tingene som driver deg fremover. Innstill deg på at du har det like godt uten han. Tving deg til ikke å tenke på han. Kom deg videre. Han er ikke interessert Anonymkode: 0a09c...90c Nei han er ikke interessert, jeg tror jeg bare er spennende. Det er det han er for meg, kun spennende.. men jeg er likevel svak for flørtinga hans Anonymkode: a5e4f...65a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei han er ikke interessert, jeg tror jeg bare er spennende. Det er det han er for meg, kun spennende.. men jeg er likevel svak for flørtinga hans Anonymkode: a5e4f...65a Ok. Hold deg selv opptatt. Ikke svar hver gang han f.eks ringer. Vent med å svare på meldinger: IKke si ja til å treffes hver gang han spør. Få deg selv til å fremstå busy og populær. Anonymkode: 0a09c...90c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teit overskrift men.. En jeg har ligget med er av og på med om han er på meg, eller om han driter fullstendig i meg. Nå har jeg bestemt meg for å være hard mot han, og ikke gi av meg selv. Men jeg er svak for han.. VELDIG svak. Hva gjør jeg, for å være sterk i en sammenheng som dette? Vi ser hverandre omtrent annenhver dag i sosiale settinger. Anonymkode: a5e4f...65a Er som å lese om meg selv det der da jeg var ung og dum, haha 🙈😅 og kan forsikre deg om at han er virkelig ikke verdt det! Drit i han, han er bare ute etter å utnytte deg og kommer aldri til å ville noe mer enn det. Sett deg selv i respekt og finn deg en fyr som faktisk viser interesse for DEG og ikke KROPPEN din. Lover deg at du får det mye bedre med deg selv etterpå. Fokuser på det som gjør deg glad i livet og vær rundt mennesker som løfter deg opp 😊. Anonymkode: 2e7b2...225 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Teit overskrift men.. En jeg har ligget med er av og på med om han er på meg, eller om han driter fullstendig i meg. Nå har jeg bestemt meg for å være hard mot han, og ikke gi av meg selv. Men jeg er svak for han.. VELDIG svak. Hva gjør jeg, for å være sterk i en sammenheng som dette? Vi ser hverandre omtrent annenhver dag i sosiale settinger. Anonymkode: a5e4f...65a Slutt å spill spill. Anonymkode: f0622...30d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Slutt å spill spill. Anonymkode: f0622...30d ? Anonymkode: a5e4f...65a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Skrevet 30. august 2022 Huff vet hvordan det er. Lover meg selv at jeg ikke skal svare osv, men når meldingene plutselig tikker inn fra han skjer det bare. Mister kontroll over meg selv.. Anonymkode: 32163...438
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #10 Skrevet 30. august 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Huff vet hvordan det er. Lover meg selv at jeg ikke skal svare osv, men når meldingene plutselig tikker inn fra han skjer det bare. Mister kontroll over meg selv.. Anonymkode: 32163...438 Ikke noen unnskyldning. Du er voksen Anonymkode: 0a09c...90c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #11 Skrevet 30. august 2022 hva om mannen møter tråd-starter som spiller "hard to get" men som i virkeligheten er ufattelig interessert. deretter møter mannen noen andre kvinnfolk som virkelig ikke er interessert i ham i det hele tatt. Men denne mannen tror at dem bare spiller "hard to get" sånn som tråd-starter her holder på med. Andre kvinner risikerer selvfølgelig at denne mannen blir alt for "innpåsliten" etter deres smak, nettopp fordi han tror at dem faktisk er interessett i ham! forhåpentligvis dumper mannen henne, og finner seg heller noen langt mer fornuftige kvinnfolk som aldri spiller noen sånne tåpelige "spill" hele tiden. Anonymkode: ce4e1...bfa
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 Jeg er ikke ute etter å spille. Mer ute etter å ikke gi så mye av meg selv Anonymkode: a5e4f...65a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er ikke ute etter å spille. Mer ute etter å ikke gi så mye av meg selv Anonymkode: a5e4f...65a Er jo akkurat det du gjør 😉 og han vet å utnytte deg når han vet hvor naiv og lett tilgjengelig du er, men værsågod hvis du vil bli såra om og om igjen så er det bare å takke seg selv altså. Anonymkode: 2e7b2...225
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Teit overskrift men.. En jeg har ligget med er av og på med om han er på meg, eller om han driter fullstendig i meg. Nå har jeg bestemt meg for å være hard mot han, og ikke gi av meg selv. Men jeg er svak for han.. VELDIG svak. Hva gjør jeg, for å være sterk i en sammenheng som dette? Vi ser hverandre omtrent annenhver dag i sosiale settinger. Anonymkode: a5e4f...65a Nr 1 si hva du føler til han. Enten føler han noe tilbake eller han føler niks nada. Menn kan ha sex uten å få følelser over tid. Er det siste alternativet så må du ta en avgjørelse fortsette å ligge med noen du vil bli forelsker i og kan aldri få. = hekt. Eller si at du ikke kan fortsette når han ikke føler det på samme måte. Dette er grunnen til at en ikke bør ha ff/fwb. Mannfolk og kvinner er forskjellige når det kommer til sex med og uten følelser. Har vært i hekt selv og det er vondt og vanskelig og komme ut av. Værste er de mannfolka du har fortalt at du har følelser for de fortsetter å utnytte muligheten til å få seg litt fordi de vet du er svak for dem og ikke klarer å si nei Anonymkode: adab6...07c
Flintis Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 Kvinner kan også ha sex uten følelser. Når det gjelder hard to get synes jeg det er noe tull. Slik jeg ser det bør dere heller ta en prat om forholdet og hvordan dere oppfører dere.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 Flintis skrev (24 minutter siden): Kvinner kan også ha sex uten følelser. Når det gjelder hard to get synes jeg det er noe tull. Slik jeg ser det bør dere heller ta en prat om forholdet og hvordan dere oppfører dere. Ja noen kvinner tror flertallet kan slite der. For mange kvinner er sex noe privat og noe man deler med kun en man liker veldig godt eller det slår gnister med. Sex uten følelser da kunne jeg ha pult feite kollegaen min (mann) men har jeg lyst på slik sex nei. Og har jeg lyst på sex med noen er de kjekke og da er veien til følelser jævlig kort for min del. Ts har allerede fått følelser så hun er nå i gang med den biten. Får håpe for hennes del at de er gjengjeldt Anonymkode: adab6...07c
Flintis Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja noen kvinner tror flertallet kan slite der. For mange kvinner er sex noe privat og noe man deler med kun en man liker veldig godt eller det slår gnister med. Sex uten følelser da kunne jeg ha pult feite kollegaen min (mann) men har jeg lyst på slik sex nei. Og har jeg lyst på sex med noen er de kjekke og da er veien til følelser jævlig kort for min del. Ts har allerede fått følelser så hun er nå i gang med den biten. Får håpe for hennes del at de er gjengjeldt Anonymkode: adab6...07c Joda sex er absolutt best med følelser. Mulig jeg var feite kollegaen, eller det var veldig avklart den biten da.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Teit overskrift men.. En jeg har ligget med er av og på med om han er på meg, eller om han driter fullstendig i meg. Nå har jeg bestemt meg for å være hard mot han, og ikke gi av meg selv. Men jeg er svak for han.. VELDIG svak. Hva gjør jeg, for å være sterk i en sammenheng som dette? Vi ser hverandre omtrent annenhver dag i sosiale settinger. Anonymkode: a5e4f...65a Snurp munnen sammen og vær kronisk lite imponert, og lat som at du har funnet opp hjulet. 😬 Anonymkode: 9ffdc...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå