Gå til innhold

Flau av mannen... Barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fortalte mannen min at han hadde det så travelt og leverte ungene vår etter en legetime og hadde handlet mat. Og la matvarer han hadde handlet under vognen og latt det stått i barnehagen til han hentet barnet vårt etter jobb. Jeg synes det ikke passet seg å la en vogn stå i barnehagen med masse matvaret, brus under vognen. Hva tenker de ansatte i bhg mon tro? 

Anonymkode: fb06a...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Idag fortalte mannen min at han hadde det så travelt og leverte ungene vår etter en legetime og hadde handlet mat. Og la matvarer han hadde handlet under vognen og latt det stått i barnehagen til han hentet barnet vårt etter jobb. Jeg synes det ikke passet seg å la en vogn stå i barnehagen med masse matvaret, brus under vognen. Hva tenker de ansatte i bhg mon tro? 

Det går nok helt fint. 

Anonymkode: fc83f...c17

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenker at det er sånt som kan skje, og hadde sikkert glemt det samme dag.

Hilsen barnehageansatt

Anonymkode: 70c53...80a

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Selv har du aldri glemt noe?

• Liker 4
Skrevet

Var det kjøleskapvarer eller frysevarer? Hvis det var noe som tålte å stå under vogna for eksempel i sol og varme en hel dag, så ser jeg ikke problemet. Tror ikke de ansatte bryr seg om hva du har i handleposen.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har sett værre ting 🤣 

hilsen Barnehageansatt 

Anonymkode: f4850...fcd

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette er et ikke-problem! Hvis de har tenkt noe i det hele tatt, så er det vel mer "oi, pappaen til Bjarne hadde det nok litt travelt i morges, shit happens".

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, Drizzt said:

Var det kjøleskapvarer eller frysevarer? Hvis det var noe som tålte å stå under vogna for eksempel i sol og varme en hel dag, så ser jeg ikke problemet. Tror ikke de ansatte bryr seg om hva du har i handleposen.

Takk for svar...nei det var pepsi Max og melk osv ikke frysevarer🙈 sto i 3 timer.... 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi har sett værre ting 🤣 

hilsen Barnehageansatt 

Som hva da? 😂 Ble nysgjerrig her 

Skrevet

Eller han som glemte datavesken til jobben og merket det ikke før han skulle av bussen over en time fra bhg. 

Anonymkode: 2c410...2b6

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar...nei det var pepsi Max og melk osv ikke frysevarer🙈 sto i 3 timer.... 

Melk? Melk er kjøleskapvare som ikke tåler å stå lenge ute i varmen. Om vinteren kanskje, men jeg ville vært forsiktig nå om sommeren. Så vær litt obs på melken, lukt og smak litt på den.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har sett værre ting 🤣 

hilsen Barnehageansatt 

Ble veldig nysgjerrig her. Oppfordrer deg til å lage en egen tråd vær så snill! 🍿

Anonymkode: 8f354...651

• Liker 1
Skrevet

Som hva da? 😂 Ble nysgjerrig her 

Haha😅 

har opplevd foreldre som sovner i bilen utenfor barnehagen når de skal hente🤣

At de har pakket skitne tøy i sekken istede for rent tøy… 

glemt å pusse tenner på barnet, har med typ tannbørste og tannkrem i barnehagen. 

glemt bilstol, så må hjem å hente stolen før de kan ta med barnet. 

GLEMT å hente barnet. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var mat, ikke varer fra Kondomeriet. Ingenting å være flau over.

Anonymkode: 8f354...651

• Liker 12
Skrevet

Men hva er problemet, at de i barnehagen nå vet at dere drikker Pepsi Max i ukedagene?😆 Dette er relativt normalt blant dagens voksne;)

Anonymkode: 720d1...cdf

• Liker 10
Skrevet

Slutt å kjøpe brus og annen gift, og tabbepotensialet er tatt vekk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hva er problemet, at de i barnehagen nå vet at dere drikker Pepsi Max i ukedagene?😆 Dette er relativt normalt blant dagens voksne;)

Anonymkode: 720d1...cdf

Tenker jeg å. Jeg drikker Pepsi Max på jobb, å jobber i barnehage 🙈 

• Liker 4
Skrevet

pepsi maxx?? shiiiit.. nå vet de at dere er lowlife white trailer trash!! 

Anonymkode: 78893...9d7

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

pepsi maxx?? shiiiit.. nå vet de at dere er lowlife white trailer trash!! 

Anonymkode: 78893...9d7

Jeg er avslørt ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

noe av det mest tåpelige å klage over synes jeg....    

har dere virkelig ikke større "problemer" i livet?? 

Anonymkode: b6f92...0ef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...