AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Dere som er i et forhold, hvor går grensen for utroskap egentlig? Mange vil mene ved sex (samleie eller oralsex), noen mener ved klining, andre ved kyssing. Hva med beføling av intime steder? Men, hva tenker dere om lange klemmer, omfavnelser? Er det barnslig, dumt å bli såret for noe sånt? Nylig var det en hyttetur, hvor en gruppe folk var med, bl.a. kjæresten og jeg. En kveld satt mange i stua (var en stor hjørnesofa og to stoler, og et bord). Jeg gikk for å gå på do, og da jeg kom tilbake var det en annen kvinne som hadde satt seg på min plass, og lente seg inntil kjæresten min som tydeligvis lot henne gjøre dette, og han hadde til og med en arm rundt henne, hun lå nærmest i armkroken hans. Denne dama er hyggelig, for all del, men jeg syntes dette ble vel intimt og gav beskjed til kjæresten med kroppsspråk om det. Han flyttet seg, og satte seg et annet sted sammen med meg. Men dette har hengt ved meg. Jeg hadde ikke trodd at han var en slik mann som gjorde sånt, og kjenner dette var/er mer enn jeg kan tåle. Han mener jeg overreagerte, og at det ikke er et problem. Hva er normalt her? Anonymkode: 17e97...114
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Bruker platinaen hans på skjønnhetspleie 😄 Anonymkode: f3311...b3d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Jeg hadde nok også reagert, men samtidig tatt relasjonen dem i mellom i betraktning. Anonymkode: e6d8a...a6d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 jeg hadde reagert Anonymkode: d34da...cfb
Kvinne87Rogaland Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Dette kan jeg finne på å gjøre med kompiser 🙊 Typen bryr seg ikke. Selv om jeg er i et forhold, har jeg jo flere i livet mitt som jeg er glad i, og synes selvfølgelig det er hyggelig å klemme på de - både gutter og jenter. Utrolig stusselig når partner mener at man kun skal vise kjærlighet til hverandre, og strupe alle andre relasjoner. Det er jo rom for mye kjærlighet i et liv - til partner, venner, foreldre, søsken og barn. Klemmin og kroppskontakt er livsviktig. Det trenger ikke være seksuelt! Jeg har to kompiser jeg har kjent i mange år, og ser på de som brødre. Kommer ikke til å slutte å klemme på de 😄 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Om man blir såret av det, og ikke synes det er bra nok at partner tar det til etterretning og flytter seg, så burde man ta en lang prat å avklare hva man aksepterer. Jeg ville kanskje reagert, men jeg ville også latt det ligge når partner tok det til etterretning og respekterte at det gikk over min grense. Jeg ville ikke reagert om det var en jente han kjente godt. Anonymkode: b3993...263 1
BobbySocks Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Han flyttet seg når han så du reagerte, altså tenker jeg at dette er en ikke-sak. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Skrevet 30. august 2022 Det er vel ikke annet å si enn at du har en kjæreste som tenker mer med penis enn med hodet, og hadde det ikke vært for at du var med på den hytteturen så vet vi alle hvordan det hadde gått. Han hadde revet av henne alle klærne ved første anledning, deretter hadde han gitt henne tusen orgasmer som hun hadde gjengjeldt i det uendelige. Deretter hadde han gjort det slutt med deg ved første anledning og flyttet sammen med denne kvinnen. Du bør dumpe han før han dumper deg? Anonymkode: 1ec8d...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå