AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hun tror ikke jeg klarer noe selv, og jeg må spørre broren min om hjelp når det er tekniske ting som tv osv. Han er også naboen min. Skulle få ny internettboks, jeg sa det for de vi snakket om sånne ting da. Hun sa jeg måtte spørre om hjelp til å koble den til. Jeg sa at jeg vil da prøve selv først, da sa hun at jeg trenger ikke det, like greit å få hjelp med en gang. Samme med tv osv… virker som hun vil det skal være sånn at det er han som klarer sånne ting og ikke jeg. De gangene jeg har klart det selv har hun blitt sur og sagt at det hadde vært bedre og spørre han og jeg hadde sluppet og gjøre det selv, og neste gang spør du han. Får ikke høre det er bra at jeg klarte å ordne det selv. Skjønner ikke hvorfor hun er sånn. Noen andre som også har det sånn? Og har en ide’ om hvorfor noen er sånn? Jeg snakker med henne en del og da blir det til at jeg ofte forteller sånn uten å tenke meg om. Må skjerpe meg på det. Anonymkode: 42645...a94
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Hmm det er vanskelig. flytt kanskje? Anonymkode: 04249...a01
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm det er vanskelig. flytt kanskje? Anonymkode: 04249...a01 Skulle gjerne flyttet, men har ikke råd akkurat nå. Anonymkode: 42645...a94
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Ikke fortell henne slike ting. Bare gjør det du vil i din hverdag og prat med henne om andre ting. Anonymkode: 6e795...8d0 3
Gjest Ghostface Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Haha, høres nesten ut som foreldrene mine og jeg er 39 og tror jeg ikke kan noe selv, spesielt det tekniske. Prøv å la være å nevne ting du skal fikse/gjøre og heller eventuelt nevne det når det er gjort.
Hactar Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Det høres ut som om hun rettferdiggjør at hun ikke får til slike ting selv, og så rokker du ved forestillingen om damer ikke skal kunne den slags. Tipper broren din er takknemlig for å ikke måtte rykke ut for i hver eneste lille tekniske bagatell du skal ha gjort. 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Hactar skrev (16 minutter siden): Det høres ut som om hun rettferdiggjør at hun ikke får til slike ting selv, og så rokker du ved forestillingen om damer ikke skal kunne den slags. Tipper broren din er takknemlig for å ikke måtte rykke ut for i hver eneste lille tekniske bagatell du skal ha gjort. Ja, det kan nok være noe sånt ja. Ja tror han er glad for det. Anonymkode: 42645...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå