Gå til innhold

Reservedeler fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg knuste glasshyllen under speilet mitt på badet.

Kjøpte det på IkEA, så et nytt sett koster jo ikke allverden, men det er jo kanskje litt bortkastet om jeg bare trenger glasshyllen.

Noen som vet om de selger enkeltdeler på IKEA?

Dette ble altså kjøpt i et sett med tre deler.

Skrevet

Spør de som jobber i 'Billigkroken'...Der har de det utroligste :)

Skrevet

Da jeg ødela et kulelager i en skuff, fikk vi iallfall ny. Faktisk fem stykker, siden det aktuelle skapet var på vei ut av produksjon. Er superfornøyd med dette, spesielt siden vi ikke betalte noe som helst.

Skrevet

Jeg knuste en glasskuppel til en nattbordlampe. og fikk kjøpe ny..de hadde liggende ekstra i butikken.

Skrevet

Jeg fikk nye plugger til Ivarhyllene mine ved å ta kontakt i bytteavdelingen. Kjempeservice!

Skrevet

Jeg har en kommode med ødelagt bunn... tror dere jeg kunne fått noe slikt?

Kom plutselig på den...uff

Skrevet

De gangene jeg har trengt noe så har jeg fått det gratis der.

De har masse - pappa og jeg var der for å få sånne greier skuffene "triller på" - de har et svært rom med alt mulig!

Skrevet

Tror de skaffer det aller meste av ekstadeler og diverse biter...

Skrevet

Så bra! Tusen takk til alle som har svart. Får ta meg en tur når eksamensstresset har lagt seg :)

Gjest Tigerjente
Skrevet
Jeg har en kommode med  ødelagt bunn... tror dere jeg kunne fått noe slikt?

Kom plutselig på den...uff

DET har jeg også. Eller en skuff i klesskapet mitt. Gidder ikke kjøpe sånt klesskap mer.

• 4 måneder senere...
Gjest meloveshopping
Skrevet

:ler: lurer på om Murf fikk pluggene av meg siden jeg har delt ut tusenvis av ivar plugger de årene jeg har jobbet i bytte og retur avdelingen på Ikea.

Jobber på kundeservice og og sender ut masse plugger til folk som har flyttet på reolene og rotet bort pluggene de hadde...

Vi kan skaffe det meste av reservedeler,men det kan gå lang tid før reservedelene kommer viss vi må bestille de..det er pga leverandøren kan være litt treig av og til.

Heldigvis så har vi recovery som er er reservedel lageret og skal høre til å ha det aller meste innen reservedeler.

Hurra for oss :ironi:

Hehe...

Skrevet

Vi fikk hjørnehengsler til skap som ikke en gang var kjøp på Ikea. Kostet oss ikke ei krone.

Skrevet

Jeg fikk ikke noe ny glasshylle, men de kan jo ikke ha deler til alle produkter heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...