Gjest Gjesten Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Datoen nærmer seg, kun 1 måned igjen, og jeg vrir og vrenger på hjernevindingene for å finne den rette gaven å gi henne. Etter 30 år har hun jo det meste, i smykker etc. Klær våger jeg meg ikke ut på, er vel heller ikke den rette ting å gi i en slik anledning. Bør jo være noe som "varer". Håper andre som har vært i samme situasjon kan komme med noen hjelpende "hint" om gaver dere satte pris på. Fint om begge parter i et forhold svarer, så kanskje jeg kan få en ide om hva jeg skal "ønske" meg også, hvis det står stille for henne også (Man har jo alt, liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Først vil jeg bare si gratulerer (på forskudd). Jeg er kanskje ikke helt rette personen til å gi råd siden jeg ikke selv er gift ennå, men jeg kan svare som kvinne og utfra det jeg har sett min foreldregenerasjon har gjort for å feire slike dager. Det første jeg tenkte på var en stor diamantring, men du sier at hun har det meste i smykker. Hva med en ny "bryllupsreise", en litt lukseriøs ferie for bare dere to, så kan dere nyte hverandre? Eller samle nærmeste familien og gode venner til en feiring av dere to, det er også endel som synes det er hyggelig å gjenoppfriske ekteskapsløftet. Kunst eller et bidrag til en hobby hun liker. Det trenger jo ikke nødvendigvis være en fysisk ting som varer, det kan like gjerne være en opplevelse. Uansett hva du ender opp med så er jo det viktigste at det kommer fra deg, og det er tanken bak som teller. Det var det jeg klarte å komme på i farten. Lykke til med planleggingen, dagen og de neste tredve årene. :D Klem fra Orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Gratulerer! Enig i at hun må få noe som varer. En kvinne for aldri for mange smykker! Kjøp en stil hun ikke har fra før, - det blir hun sikkert glad for. Men aller mest glad blir hun sikkert for ukes turen til Paris du har bestilt for dere begge to. Hotellet må selvsagt være bra og et besøk i operaen eller en konsert er et must. Hvis dere ikke er frankofile, hva med en tur med Hurtigruta? Synes nemlig overraskelsesturer er noe av det koseligste som finnes. Og minnene varer evig! (I tillegg til det lille diamant-anhenge du kjøpte til henne selvsagt. :D ) Kos dere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissa Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 Her kommer et lite tips fra meg, som jeg tror mange kvinner ville satt pris på: Aromaterapi, hudpleie,massasje osv. vi kvinner er ofte ikke flinke nok til å ta vare på oss selv, og det er kanskje en tiltak for mange og ordne med litt selvpleie også. Men dette tror jeg hun ville ha satt utrolig pris på! Lykke til med feiringen, og kanskje din kone får en ny "giv"?? Ellers kan jeg anbefale Finnskogtoppen Helse- og velværesenter. Har selv vært der, og det var et helt spesielt opphold for kropp og sjel. Utrolig avslappende, nydelig mat og absolutt ikke for dyrt. GRATULERER MED DAGEN BEGGE TO !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå