Gjest sek Skrevet 25. november 2005 #1 Del Skrevet 25. november 2005 finnes det noen her inne som kan litt om denne utdannelsen? har jobbet på kontor i noen år, men har ingen utdannelse og ingen teori. Kunne tenke meg å hoppe på nå, midt i kurset. men lurer på om det er MYE jeg evt da må ta igjen? hva er pensum (bøkene) osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona26 Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Hei ! Jeg er utdannet advokatsekretær ved MI og JA hvis du skal hoppe på midt i kurset så er det mye å ta igjen. Dette på grunn av at kurset er veldig intensivt. Det er ikke så vanskelig å stå/få gode karakterer på eksamen, men siden man betaler endel for kurset så er det jo greit å lære litt også. Det er også et fag som heter advokatregnskap, og hvis du ikke har vært borti regnskap før så tror jeg dette vil være litt tungt å sette seg inn i hvis du ikke er med helt fra starten. Vil nok råde deg til å vente til neste kurs begynner, men uansett hva du gjør så ønsker jeg deg lykke til Kan også nevne at det er veldig vanskelig å få jobb. Men bor du i Oslo så tror jeg det er litt lettere der enn andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå