Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forklarer du fenomenet intuisjon eller magefølelsen? Og bruker det den mye? Pleier det stemme? Fortell. 

Anonymkode: 05d7d...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer et innfall / en tanke / magefølelse så aner jeg ikke hvor det kommer fra. Hva er intuisjon, og kan man skille det fra andre innfall / tanker / meninger? Det aner jeg heller ikke.

Om jeg velger å følge "intuisjon" så har jeg heller ingen anelse om det var "riktig" eller "feil" for det fins ingen alternativ virkelighet å sammenligne med. Kun historien vi forteller oss selv om hva som kunne hendt om vi valgte annerledes, vil si noe om det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å bli flinkere til å lytte til intuisjonen, for hver gang jeg trosser den går alt til helvete. Har tydeligvis en underutviklet bevisst hjerne.. Livet har blitt bedre etter at jeg begynte å følge intuisjonen mer, men jeg lærer stadig

Anonymkode: d9829...8ad

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det tar tid å bli kjent med seg selv, tilliten den enkelte har til seg selv styrkes gjennom erfaring. Jeg skal ikke prøve å gi en forklaring men jeg bruker den alltid, og ja den stemmer. Det betyr ikke at jeg alltid gjør alt rett, eller at jeg er helt sikker på alt her i livet. Noen ganger aner jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...