AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Hvordan forklarer du fenomenet intuisjon eller magefølelsen? Og bruker det den mye? Pleier det stemme? Fortell. Anonymkode: 05d7d...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 Når det kommer et innfall / en tanke / magefølelse så aner jeg ikke hvor det kommer fra. Hva er intuisjon, og kan man skille det fra andre innfall / tanker / meninger? Det aner jeg heller ikke. Om jeg velger å følge "intuisjon" så har jeg heller ingen anelse om det var "riktig" eller "feil" for det fins ingen alternativ virkelighet å sammenligne med. Kun historien vi forteller oss selv om hva som kunne hendt om vi valgte annerledes, vil si noe om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg prøver å bli flinkere til å lytte til intuisjonen, for hver gang jeg trosser den går alt til helvete. Har tydeligvis en underutviklet bevisst hjerne.. Livet har blitt bedre etter at jeg begynte å følge intuisjonen mer, men jeg lærer stadig Anonymkode: d9829...8ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Det tar tid å bli kjent med seg selv, tilliten den enkelte har til seg selv styrkes gjennom erfaring. Jeg skal ikke prøve å gi en forklaring men jeg bruker den alltid, og ja den stemmer. Det betyr ikke at jeg alltid gjør alt rett, eller at jeg er helt sikker på alt her i livet. Noen ganger aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå