AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Tenker å kjøpe en leke til katten (ny eier) med kattemynte. Men ser og at det er mulig å kjøpe i spray og tørket form. Hva er best? Anonymkode: bc27e...7bd
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Ekte vare, dvs tørket kattemynte er vel best. Du kan også kjøpe det i potte, levende plante, om sommeren. Anonymkode: 0cd66...bdc
Minya Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Sprayen er mer for å spraye på ting du ønsker at katten skal klore på eller kose med. Tørket catnip spiser de, så den gir noe lenger effekt. Du får også kjøpt catnip-knapper, de ligner litt på non-stop, bare de er grønne og er såvidt jeg vet laget av knuste catnip-blader og presset sammen i en tablett-lignende fasong. De har like god effekt som pulverformen såvidt jeg har erfart.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Har du vurdert en liten kattemynteplante? Mine katter syns det er helt magisk 🙈 Den kan også ta av blader og gni på leker og ting du vil, som fx også gulvet Ellers har en hit vært denne bananen: https://www.musti.no/yeowww-banana?48551. Den må tas ned og opp for den er så himla populær blant alle dyrene. Anonymkode: f91fd...d7e 1
Minya Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 On 9/2/2022 at 7:53 AM, AnonymBruker said: Har du vurdert en liten kattemynteplante? Mine katter syns det er helt magisk 🙈 Den kan også ta av blader og gni på leker og ting du vil, som fx også gulvet Ellers har en hit vært denne bananen: https://www.musti.no/yeowww-banana?48551. Den må tas ned og opp for den er så himla populær blant alle dyrene. Anonymkode: f91fd...d7e Å gud, ja, den bananen er en kjempehit her i huset. Kattene har myrdet tre av dem så langt, jeg må legge den øverst i bokhylla for at de ikke skal ta fullstendig livet av den på to dager XD 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Minya skrev (På 1.9.2022 den 22.00): Sprayen er mer for å spraye på ting du ønsker at katten skal klore på eller kose med. Tørket catnip spiser de, så den gir noe lenger effekt. Du får også kjøpt catnip-knapper, de ligner litt på non-stop, bare de er grønne og er såvidt jeg vet laget av knuste catnip-blader og presset sammen i en tablett-lignende fasong. De har like god effekt som pulverformen såvidt jeg har erfart. De catnip-knappene har utrolig god effekt, ja. Pleide å gi de som snacks til katten min og den ble utrolig kosete, rullet rundt og var i lykkerus. Anonymkode: 4836e...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå