Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt tilbudt to faste stillinger som vil utgjøre 90%. Den ene jobben har jeg fra før og trives godt i og det er en jobb jeg kan jobbe MYE på men det er dårlig betalt. Den andre jobben er ny og innebærer langvakter innen helse og er godt betalt, men det er en jobb jeg er veldig redd for å mistrives i. 

Jeg tjener like mye på én helg i den nye jobben som jeg gjør på en hel måned i den jeg har fra før.

Hva er lurest å gjøre…? Å beholde kun den ene jobben jeg har og jobbe mye der? Eller takke ja til den nye og risikere mindre jobbing på jobben jeg allerede trives i?

Anonymkode: c4c27...81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville takket ja til den nye og sjonglert begge en periode. Hvis jeg så at jeg mistrivdes veldig i den nye jobben så hadde jeg sagt den opp og heller jobbet mer i den første jobben.

Anonymkode: e8fa9...17a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ville takket ja til den nye og sjonglert begge en periode. Hvis jeg så at jeg mistrivdes veldig i den nye jobben så hadde jeg sagt den opp og heller jobbet mer i den første jobben.

Anonymkode: e8fa9...17a

Samme her. Og hvis du trives godt i den nye ville jeg gått helt over til den etterhvert, ettersom at lønna er så mye bedre 😛 

Anonymkode: 8f25f...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...