Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig usikker nå og trenger GODE råd.. ble kjæreste med en for 6 mnd siden. Vi er i 40 årene. Han omtaler sine 2 ekser veldig negativt og mener hun siste (3 år siden) var sykelig sjalu. Sosiale medier var visstnok greien og hun taklet dårlig at han hang etter og fulgte halvnakne damer på Insta og face. Hun stolte ikke på han. Nå kjenner jeg på den samme usikkerheten selv 😔 Han poster ikke bilder av meg og står som singel og jeg ser at han liker mye ungt og lettkledd. Jeg synes dette er ubehagelig. Nå har jeg lyst til å ta kontakt med denne eksen hans og høre hva som virkelig skjedde mellom dem.. jeg er livredd for svaret men kjenner at jeg ikke får fred for disse lettkledde damene han sikler etter.. er dette normalt? Ville dere tatt kontakt med henne og hørt hennes versjon? 

Anonymkode: 1586b...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lett gjort det, ja.

Anonymkode: 1e8d7...cee

• Liker 3
Skrevet

Har du virkelig behov for å spørre eksen? Når en voksen mann i 40-årene driver med sånt er det ikke grunn nok til å holde seg unna? Ikke minst når dere er i et forhold. Det er også et gedigent rødt flagg når han omtaler ekser så negativt.

Anonymkode: 924d9...c24

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Eksen hadde nok rett i å reagere negativt, og nå bruker han hennes/deres normale reaksjoner på slikt til å manipulere deg til å "være bedre kjæreste for ham". Altså bare føye deg og akseptere. 

Må du egentlig snakke med henne/dem for å innse det? I dette tilfellet synes jeg ikke du er ufin som tar kontakt med dem heller. 

Jeg har ved ett tilfelle tatt kontakt med en eks og spurt om noe. Helt annen årsak. Hun tok det veldig fint, og jeg fikk vite det jeg trengte å vite. 

Anonymkode: 3c78a...63a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eksen hadde nok rett i å reagere negativt, og nå bruker han hennes/deres normale reaksjoner på slikt til å manipulere deg til å "være bedre kjæreste for ham". Altså bare føye deg og akseptere. 

Må du egentlig snakke med henne/dem for å innse det? I dette tilfellet synes jeg ikke du er ufin som tar kontakt med dem heller. 

Jeg har ved ett tilfelle tatt kontakt med en eks og spurt om noe. Helt annen årsak. Hun tok det veldig fint, og jeg fikk vite det jeg trengte å vite. 

Anonymkode: 3c78a...63a

Er redd det jeg får høre vil ødelegge for oss 😔 Har blitt så glad i denne mannen.. Tenker dere at det er uakseptabelt å følge disse damene? Hva mener menn om dette egentlig? Jeg vil ikke virke hysterisk men det plager meg SKIKKELIG

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er redd det jeg får høre vil ødelegge for oss 😔 Har blitt så glad i denne mannen.. Tenker dere at det er uakseptabelt å følge disse damene? Hva mener menn om dette egentlig? Jeg vil ikke virke hysterisk men det plager meg SKIKKELIG

Så du tenker på ikke at det er måten han er på som ødelegger for dere......? 🙈

Han har fått deg dit han vil :føyelig, usynlig og taus.

Anonymkode: 331a0...2ab

• Liker 4
Skrevet

En mann skal aldri gjøre deg usikker! Men det gjør denne. Det er en herseteknikk. Tror ikke du kommer til å få det bra. Veldig dårlig tegn🚩

Anonymkode: f408a...483

Skrevet

Drit i å kontakte eksen, bruk heller energien din på å avslutte forholdet og komme deg bort fra han.

Anonymkode: d6975...b9a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Æsj for en fyr!

Kast han på dør fremfor å spørre eksen om noe som helst. 

Anonymkode: 440a3...3de

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er så fryktelig usikker nå og trenger GODE råd.. ble kjæreste med en for 6 mnd siden. Vi er i 40 årene. Han omtaler sine 2 ekser veldig negativt og mener hun siste (3 år siden) var sykelig sjalu. Sosiale medier var visstnok greien og hun taklet dårlig at han hang etter og fulgte halvnakne damer på Insta og face. Hun stolte ikke på han. Nå kjenner jeg på den samme usikkerheten selv 😔 Han poster ikke bilder av meg og står som singel og jeg ser at han liker mye ungt og lettkledd. Jeg synes dette er ubehagelig. Nå har jeg lyst til å ta kontakt med denne eksen hans og høre hva som virkelig skjedde mellom dem.. jeg er livredd for svaret men kjenner at jeg ikke får fred for disse lettkledde damene han sikler etter.. er dette normalt? Ville dere tatt kontakt med henne og hørt hennes versjon? 

Har det noe å si hva som skjedde der? Du trives ikke, du føler deg ikke trygg, det er nok til å takke for seg. 

Anonymkode: 2b0ed...044

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde nok gjort det pga måten han omtaler X-ene sine på

Skrevet

Mannen forandrer seg vel ikke pga du kontakter exen hans ? 
Om hun sier at han var helt ok, vil det ha noe å di? 
Han oppfører seg like illojalt selv om 

Anonymkode: 1a842...ec3

Skrevet

Så mannen oppførte deg ufint, eksene hans reagerte negativt, og derfor mener HAN de var gærne.

Nå reagerer tredje dame på samme oppførsel, og du lurer fremdeles på om det er han som har rett?

Skrevet

En mann kan avsløre ganske mye om seg selv i starten av et forhold.

Sier han at eksene er gale, er det nok en grunn til det - og den grunnen er som regel ikke dem.

Man kan også spørre en mann hva de har gjort mot han eller beskyldt han for - så får du nok en pekepinn på hva han kan finne på å gjøre mot deg.

Det skal MYE til for at menn nedsnakker damer, de gjør det som regel hvis egoet deres har fått seg en solid trøkk. Et stort rødt flagg. 
Han her høres IKKE ut som noe catch, og det tror jeg du vet selv iom at du skriver her inne.

You can do better😎

Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Det er en helt sinnsyk idè. Bare det at man vurderer å kontakte gamle ekskjærester, betyr jo at dette forholdet ikke er liv laga. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...