Gå til innhold

Sjekke stories

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du kun de stories på snap/insta som du vil, eller ser du alle? Spør siden en jeg liker alltid er en av de første som ser, men er vel tilfeldig. 

selv ser jeg stortsett alt på insta, men færre på snap. 

Anonymkode: b4453...cc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser gjennom alle, fordi det er irriterende å ha den uthevingen der. Bruker ofte 1 sekund på å bla gjennom én person sine tre nye videoer, vet jo av erfaring hvem sine snapper som er mer og mindre interessante for meg.

Anonymkode: 948dc...821

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ser gjennom alle, fordi det er irriterende å ha den uthevingen der. Bruker ofte 1 sekund på å bla gjennom én person sine tre nye videoer, vet jo av erfaring hvem sine snapper som er mer og mindre interessante for meg.

Gjelder snap da, jeg er ikke på insta så ofte.

Skrevet

Hopper igenom alle, men de jeg ikke bryr meg om gir jeg bare akkurat det halve sekundet det tar å hoppe til neste.

Anonymkode: f6318...703

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser du kun de stories på snap/insta som du vil, eller ser du alle? Spør siden en jeg liker alltid er en av de første som ser, men er vel tilfeldig. 

selv ser jeg stortsett alt på insta, men færre på snap. 

Anonymkode: b4453...cc3

Jeg blar meg gjennom alle, hvis jeg først har begynt å lese en.. 🤪 Funksjonen er jo sånn at man bare kan bla videre.

• Liker 1
Skrevet

På snap ser jeg igjennom alle når jeg først åpner de.

Anonymkode: 65550...5f0

Skrevet

Insta og face: Ser skjelden

snap: ser alle, må ha de vekk fra listen. Men de fleste trykker jeg bare kjapt gjennom. Ikke interessert i hvor de har gått på tur, hvilken mat som er spist og hvor flink barna er å snakke/danse ol.

Anonymkode: bec87...986

• Liker 1
Skrevet

Han har kanskje varsel på dine storys mens de andre har skrudd av det og heller ser dem når de er inne på snap av andre grunner? 

Jeg har slått av varsel på storys på de fleste da det blir for mye forstyrrelser og det haster virkelig ikke. Ser gjennom om det er noe og jeg har tid. Hadde jeg vært interessert i en jeg hadde på snap, hadde varsler vært på. ;)

Storys på IG ser jeg nesten aldri på. Bruker Instagram for å se fine bilder, lese motiverende greier og se elefantunger bli reddet opp av søla. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...