Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde du den eller ikke? Hvordan var den for deg, og hvor lenge varte den? Gjorde dere noe for å komme ut av den eller gikk det over av seg selv?

Anonymkode: e88b0...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann var det vel ikke en regresjon, men en permanent endring av søvnen til det verre. Gikk over ved ti mnd 🙃

Med andre varte det bare et par uker før han sov bedre igjen.

Tror ikke det er noe å gjøre dessverre. Det henger typisk sammen med at babyen begynner å ta inn over seg inntrykk fra verden rundt, så det er jo ikke det minste rart at det blir vanskelig å slappe av.

Anonymkode: 00241...099

Skrevet

Aldri merket noe til det med noen av mine. Vet ikke om det har noe å si at de var flaskebarn.

Anonymkode: 1855e...e9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Aldri merket noe til det med noen av mine. Vet ikke om det har noe å si at de var flaskebarn.

Mine er det, og helsesøster sa det samme😅 Bare av ren nysgjerrighet: hvordan la du dine for kvelden? Sovnet de med flasken? Hva måtte til når/hvis de våknet om natten? 

flaskebarn er nytt for meg😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mine er det, og helsesøster sa det samme😅 Bare av ren nysgjerrighet: hvordan la du dine for kvelden? Sovnet de med flasken? Hva måtte til når/hvis de våknet om natten? 

flaskebarn er nytt for meg😅

Fikk flaske før de ble lagt, mette og døsige, men sovnet stort sett ikke ved flasken. 
Nå sov de hele natta fra ca 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...