Gå til innhold

Fra Fluoksetin til Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har god erfaring?

Jeg synes ikke fluoksetin funker så godt lenger,  ønsker den siste booster.

Fluoksetin ødelegger også sexlivet og hørt wellbutrin ikke gjør det.

Anonymkode: c0642...811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg mista også effekten av fluoksetin. Ble satt på seroxat, fikk masse bivirkninger. Fått wellbutrin for et par uker siden. Ikke merka så mye til den. Men er mer urolig, rasstløs. Idag har jeg hatt ekstrem angst og sitter å revurderer hele medisinen.. men vet ikke hva jeg da skal ta.. har også fått enkelte suicid tanker, ikke alvorlige, men sånne som bare «popper» opp uten mål og mening… 

Anonymkode: 3454a...666

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! Jeg mista også effekten av fluoksetin. Ble satt på seroxat, fikk masse bivirkninger. Fått wellbutrin for et par uker siden. Ikke merka så mye til den. Men er mer urolig, rasstløs. Idag har jeg hatt ekstrem angst og sitter å revurderer hele medisinen.. men vet ikke hva jeg da skal ta.. har også fått enkelte suicid tanker, ikke alvorlige, men sånne som bare «popper» opp uten mål og mening… 

Det hørtes jo ikke bra ut.

Hvor stor dose?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hørtes jo ikke bra ut.

Hvor stor dose?

150mg wellbutrin.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

150mg wellbutrin.. 

Nå ble jeg rådvill.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg rådvill.

Men har du fått den for depresjon eller angst eller? Har lest mye på denne, og det virker som angsten ofte kan bli forverret av den.. sikkert det jeg opplever nå. Samt at man kan få suicid tanken, man det skal visst være forbigående.. tenkte jeg skulle klare komme meg over kneika, men det er ikke så lett når ungen blir så syk og man blir så sliten og utmattet.. så er litt rådvill jeg også. 

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men har du fått den for depresjon eller angst eller? Har lest mye på denne, og det virker som angsten ofte kan bli forverret av den.. sikkert det jeg opplever nå. Samt at man kan få suicid tanken, man det skal visst være forbigående.. tenkte jeg skulle klare komme meg over kneika, men det er ikke så lett når ungen blir så syk og man blir så sliten og utmattet.. så er litt rådvill jeg også. 

ts 

Ts? Er jeg som er TS.

Har fått den for begge tingene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...