AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Kjøpte ei bukse på Cubus for 1 uke siden. Var bare str M jeg fant og syntes den passet. Men når jeg har brukt den en dag glir den av meg! Den er altså for stor. Rev av lappen. Men har kvitteringen og Cubus lappen er jo på.. men mulig jeg ikke får byttet nå? Anonymkode: cb9ac...6e3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Du kan alltids gjøre et forsøkt, men jeg syns det er drøyt. Ville du kjøpt en "ny" bukse som noen andre hadde brukt en dag. Du får bruke belte da hvis den er for stor. Anonymkode: 551dd...9c1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte ei bukse på Cubus for 1 uke siden. Var bare str M jeg fant og syntes den passet. Men når jeg har brukt den en dag glir den av meg! Den er altså for stor. Rev av lappen. Men har kvitteringen og Cubus lappen er jo på.. men mulig jeg ikke får byttet nå? Anonymkode: cb9ac...6e3 Du kan jo forsøke å reklamere på den? Den passet fint i butikken, men etter en dag glir den bare av. Det er kanskje ikke str det er noe galt med, men selve kvaliteten... Anonymkode: fd7ac...814 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Du kan ikke bytte en bukse fordi den ikke passet lenger etter å ha brukt den en dag. Men du kan prøve å reklamere på den, og si at den er så dårlig kvalitet at den faller av etter å ha blitt brukt bare noen timer fordi stoffet er så dårlig at det vider seg altfor mye ut i bruk. Anonymkode: 1c08c...0b3 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå