AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Hei. Jeg har et litt rart spørsmål. Long story short: har begynt i behandling og etter jeg forklarte litt om barndommen min begynt jeg å tenke litt. Fra jeg var 12-15 (7.klasse til 9.klasse) ble jeg daglig kalt hore og hånt av et par jenter i trinnet over meg. Gjerne foran andre også. En gang iblant fikk jeg "kompliment" om hva jeg hadde på meg. (Sarkasme såklart). Fikk stygge blikk mens de lo var ryggen min. Det sluttet når jentene begynte på videregående. Jeg husker at jeg gruet meg litt til skolen hver dag i tilfelle jeg møtte disse jentene, var engstelig for å gå alene i gangen, syntes det var ubehagelig å møte disse jentene i friminuttet osv. Heldigvis hadde jeg mange venner på mitt eget trinn så jeg kom godt ut av det er og følte meg aldri utenfor osv, så har ikke tenkt så mye over dette i ettertid. Ikke bevisst ihvertfall. I ettertid ser jeg jo at dette har formet meg og ikke var greit. Men vet liksom ikke hva jeg skal klassifisere det som. Er det erting? Mobbing? Hva ville dere kalt det? Anonymkode: da413...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Det startet i det små da jeg var 10 av hun ene. Litt her og deri friminuttene. Men når hun begynte på ungdomskolen så dro hun meg seg et par stykker til.. Anonymkode: da413...a5f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Definitivt mobbing. Anonymkode: a1c7d...803
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Dette er mobbing Anonymkode: a318d...00d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Når man blir plaget daglig eller svært ofte så er det mobbing. Erting kan man kalle det hvis det skjer en gang eller svært sjelden. Anonymkode: dc16d...340
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 Dette er selvfølgelig veldig ugreit. Men du hadde mange venner på ditt eget trinn, og du følte deg aldri utenfor. Siden du aldri følte deg alene tror jeg at vi må definere dette som erting. For mobbing gir gjerne en følelse av at man er helt alene i situasjonen man står i, og mobberne får deg gjerne til å føle at du fortjener å bli behandlet som en dritt også. Jeg kan igrunn tenke meg at det ikke bare var deg disse jentene behandlet på denne måten. Men at det var sånn de var mot de fleste, selv om du bare husker det de gjorde mot deg. Anonymkode: 825a4...80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå