Gå til innhold

20 år og mistet luktesans etter corona.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg virkelig leve mesteparten av livet mitt uten luktesans? Dette går veldig ut over min livskvalitet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. 

Brus smaker nå spy. Helt seriøst, det smaker/lukter oppkast. 
Jeg kan kjenne en svak lukt av noe, men som regel lukter det noe helt annet enn hva det faktisk er. 
Fisk smaker og lukter brent/stekt, ikke brent eller stekt fisk, men at noe er brent. 
Eplejuice lukter/smaker en slags makrell i tomat lukt. 

Hva i alle dager er det viruset har gjort med meg? 😥 har flere opplevd det samme? 

Anonymkode: 295a2...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt corona? Det er mange som mister luktesansen som må på kurs for å få den tilbake

Anonymkode: b6b51...7e0

Skrevet

Hvor lenge er det siden luktesansen forsvant? Min var borte i ca 3 uker før den plutselig kom tilbake. Det er grusomt, jeg vet! Håper det ordner seg.

Anonymkode: d821c...23d

Skrevet

Jeg har veldig redusert luktesans 7-8 måneder etter endt sykdom. Smaken er som før, men jeg kan f.eks. ikke lukte søppel fra dunkene under kjøkkenskapet, kloakk fra sluk som ikke brukes ofte og andre typiske huslukter som andre merker.

Skrevet

Hvor lenge har luktesansen vært borte? Det er forøvrig ikke det verste du kan oppleve her i livet, og i tilegg har jeg tro på at den kommer tilbake til deg etterhvert. 

Anonymkode: 3b7af...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...