Gå til innhold

Single venninner på hemmelig sexside, får betalt av gifte menn for sidesprang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tydeligvis blitt så stritt for folk som er alene at det har blitt helt vanlig å bytte seksuelle tjenester for å få endene til å møtes.

Jeg har, eller trodde jeg hadde en helt normal omgangskrets. Frem til i går… Min beste venninne, som er alene med to barn fortalte meg at hun med en vanlig inntekt nå har begynt å bytte tjenester mot å få betalt regninger og mat på bordet…! 
Hun har en god jobb som sykepleier, jobber mye kvelds/natt turnus men får det ikke til å gå rundt. 

Som om dette ikke var stort nok sjokk i seg selv, viser det seg at det er gifte menn hun kjenner. Felles venner, av meg og henne. De har en egen side på Facebook slik jeg forstod det, hvor flere jeg kjenner er medlemmer! Hun ville ikke nevne navn, forståelig nok men panikken slo meg og jeg ble livredd for at min mann var en del av dette. Hun kunne love meg at han ikke var en av dem, men jeg klarer ikke legge fra meg den frykten. 
Naturligvis kom alt dette som et sjokk på meg, at det finnes en slags hemmelig klan der det byttes tjenester. Har hørt om sugardating og eskortetjenester men dette holdt meg våken i natt. 

Jeg vet at venninnen min tjener godt, at hun ikke har noe ekstreme vaner eller høy gjeld som påvirker økonomien. Hun er en av de smarteste og lojale i min omgangskrets, jeg kan ikke forstå at ting nå har gått så langt? Er dette normalt? Føler meg nesten dum og lurer på om det er jeg som ikke får med meg noe. Jeg skjønner at det er tøft for alle, men skal man virkelig måtte ty til slike løsninger for å overleve? Jeg vet at hun er såpass travel og hardtarbeidende at dette må virkelig ha vært siste utvei for henne… 
Jeg har ikke klart å tenke på noe annet i dag, er fortsatt i sjokk og lurer virkelig på om jeg virkelig kan se på folk på en normal måte igjen etter dette kom på bordet. 
Jeg er nesten på nippet til å be mannen min om å se alle transaksjoner, men jeg har veldig lite lyst til dette… 

Er dette normalt? Foregår det så mye vi som klarer oss greit økonomisk ikke er klar over? 
Dette kan jeg ikke dele med noen av mine andre venninner, så mye jeg har gått å grublet i dag så vet jeg at dersom dette går videre kan det ødelegge både familier og vennskap. Jeg sverget på å holde informasjonen for meg selv, men er skikkelig oppskaket og lei meg for at hun delte dette med meg.

Anonymkode: e2a0d...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Ingen er så dumme at de annonserer sine tjenester på en Facebookside med venner og bekjente.

Sorry.

Anonymkode: 583e6...830

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette tror jeg ikke noe på. Ingen er så dumme at de annonserer sine tjenester på en Facebookside med venner og bekjente.

Sorry.

Hvorfor skulle hun lyve om dette? Hun hadde tårer i øynene og gråt da hun fortalte.
Hadde behov for å dele dette med noen…. Hun sa ikke at det var Facebook, om det var det eller messenger eller hva som helst vet jeg ikke. Om du leser innlegget mitt skreiv jeg «slik jeg forsto det»(!) det var en lukket gruppe for de som var der og dersom andre ble med måtte alle godkjenne personen. Iallfall et etter annet samfunn hvor de kunne nå ut til hverandre. 

Anonymkode: e2a0d...3c8

Skrevet

Som sykepleier kan hun jobbe så mye ekstra hun vil. Hvorfor skulle hun da ty til prostitusjon? 

• Liker 2
Skrevet

Som fulltidsansatte som sykepleier med masse tillegg tjener sikkert rundt 7-800 000 i året. Og kan aldri tenke meg at disse gifte mennene er så dumme å joiner en slik gruppe på FB. Dem er nok mye mer diskre enn det.

Sorry… denne historien kjøper jeg ikke. Ikke fordi at det ikke skjer (for det gjør det nok). Men akkurat det med den Facebook siden, så ville ikke jeg vært så dum om jeg var denne sykepleieren eller en av de gifte mennene. De fleste er veldig diskre

Anonymkode: 6c8c9...381

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sorry.

Det er titusener av hemmelige fb-sider som er usynlige for alle andre enn de som er inviterte medlemmer.

(Og selvsagt Meta, som har som kjerneforretningsidé å samle og selge personopplysninger, noe som gjør deltakelse på slike sider til ren hasard.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...