Gå til innhold

Trenger klestips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg synes det er vanskelig å kle seg fint. Jeg er redd det skal se veldig sammensatt ut, at jeg har prøvd for hardt, eller prøvd for lite. 

Jeg vet ikke hva slags stil jeg liker, annet enn at jeg ikke liker jeans og t skjorte eller kontorstil. 

Jeg har også langt slitt hår, men det skal jeg få fikset. Om noen dager. Tenkte å klippe det skulderlangt. 

Jeg er 31 år, tobarnsmor, 156 høy, tynn og formløs. Mørk blondt hår med litt lyse områder. Jeg er litt sjenert og liker ikke ta for mye plass eller skille meg ut. 

Jeg vil gjerne se representabel og anstendig ut, kle meg etter alderen og at jeg ser ut som en mor. 😊 

Har noen noe gode tips utifra den infoen jeg har gitt? Hva har folk på seg? 

Anonymkode: f7dd2...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dette hjelper?😊

Det funket for meg ihvertfall 😊

Anonymkode: 68938...e71

Skrevet

Er det en skuespiller eller lignende du ligner litt på?😊

Skrevet

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det en skuespiller eller lignende du ligner litt på?😊

Skal sjekke videoene 😊 takk for at du postet det💕 har hørt jeg ligner på Julia Roberts men idk.. Kanskje en sliten versjon😂

Skrevet

Hvordan klær liker du? Kjoler? skjørt? Du skriver at du ikke liker jeans og t-skjorte, men liker du jeans overhodet? 

Anonymkode: 63c0e...560

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvordan klær liker du? Kjoler? skjørt? Du skriver at du ikke liker jeans og t-skjorte, men liker du jeans overhodet? 

Anonymkode: 63c0e...560

Liker kjoler, skjørt, leggings, joggebukser, slim fit bukser som ikke er denim.. Liker egentlig alt utenom jeans og denim stoff 😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...