AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Skrevet 30. august 2022 Jeg er en 28 år gammel mann som ser etter tips, virker som at det er ikke lett å komme inn på folk i storbyen. Jeg er student men hadde ikke mulighet å være med på fadderuka, dermed har jeg gått glipp av litt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0edff...6f4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Skrevet 30. august 2022 Ja, hold deg unna. Ikke treng deg på mennesker. Mange bor i en stor by pga de liker å være en i mengden. Skal du få deg noen "venner" bør du heller møte disse på en felles arena via en interesse. Utenom dette kan du nok få deg partyvenner, men dette er jo bare drikkevenner. Altså ikke ekte vennskap. Anonymkode: 95f16...83f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Skrevet 30. august 2022 Hvis du er student kan du vel møte folk på skolen? Anonymkode: a7d87...52d 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Skrevet 30. august 2022 Studentforeninger. Du er kanskje litt gammel for fadderuka uansett, men i studentforeningene er det lett å bli kjent. Anonymkode: b27f3...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Skrevet 30. august 2022 Påta deg verv i studentmiljøet, som studentforeningen eller lignende. Har du noen interesser som du kan dele med andre? Se etter oppslag om det finnes en forening eller klubb blant studentene for samme interesse. Eller start en klubb selv. Anonymkode: 98c19...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #6 Skrevet 30. august 2022 Meld deg inn i ulike foreninger og organisasjoner, og møt opp når de har møter. Gå på eventer på biblioteket, litteraturhuset o.l. Pubquiz. Anonymkode: af74c...200 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er en 28 år gammel mann som ser etter tips, virker som at det er ikke lett å komme inn på folk i storbyen. Jeg er student men hadde ikke mulighet å være med på fadderuka, dermed har jeg gått glipp av litt. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 0edff...6f4 det vil ikke fungere. Men lykke til om du gjør et forsøk. Anonymkode: 06ae3...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå