AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Er det mange som har testet negativt frem til IKM, men gått positiv test fra 14dpo og senere? Anonymkode: 88b33...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 De fleste vil teste positivt ved IKM, dersom de er 100% sikker på eggløsning. Vet man ikke når man hadde el, så kan man såklart teste positivt senere😊 Anonymkode: 68ef1...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 Med 2.mann testet jeg positivt 3 dager etter IKM men jeg tror nok eggløsningen kom litt senere enn jeg beregnet 😊 Med 1.mann hadde jeg veldig stabil syklus og hadde ta svakt positiv test 1 dag etter IKM Anonymkode: 6f6b5...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Del Skrevet 30. august 2022 Førstemann fikk jeg positiv test 10 dpo, og var sikker på eggløsning. Denne gangen er jeg usikker på eggløsning med 2-3 dager og fikk ikke positiv test før det jeg tror er 16 dpo, hadde tydelig negativ 14dpo Anonymkode: f6b21...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå