Gjest motorrypa Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 når er det på tide å ordne barne sengen klar til ankomst... å alt annet for den saks skyld også. har jo enda tre måneder igjen, men likevel.. hvis babyen skulle melde sin ankomst så er det vel en fordel å være litt forberedt motorrypa å mirakelungen 28+1
Gjest Lottemor Skrevet 21. oktober 2002 #2 Skrevet 21. oktober 2002 min ble stt opp når jeg var på klinikken...det var litt sent kansje
Padmee Skrevet 21. oktober 2002 #3 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg fikk ikke lov av min svigermor til å ordne noen ting før babyen var født. Så mens jeg lå på klinikken måtte min mann opp i butikken å hente vognen og så måtte han hjem for å bygge voggen. Dette var fordi ho var overbevist om at noe kom til å gå galt hvis ting ble satt opp før ungen ble født. Hadde jeg fått bestemt så hadde nok ting vert satt opp til termin iallefall. Jeg vet også om de som har begynt å gjøre klar barnerommet i det de har fått vite det, så det er så individuelt. Gjør det når du føler for det, det er det som er det riktigeste for deg.
Ann Forup Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 heisan har selv ca 3 måneder igen er sat til den 22 januar men jeg er allerede begyndt at orden herhjemme med ting og sager har lånt en masse tøj som er blevet vasket og langt på plads, skiftebordet er sat op og der står 6 sutflasker på køkkenbordet, jeg mangler kun nogle enkle ting men sengen og vuggen vil jeg ikke ha før jeg kommer hjem, men har alt andet færdig så ikke kæresten skal stresse rundt og mig for den sags skyld, kan huske med den første da måtte jeg heller ikke ha noget klart p.g.a overtro om at så ville der ske babyen noget bare pjat det, så får du færdig det meste så du kan nyde den sidste tid det bliver jo ikke lettere som man vokser sig stor og tyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå